Tranzacție în marketingul online: Canopy preia agenția de performance marketing Edge de la 2Performant

NewMoney 12/10/2018 | 10:39 Ştiri
Tranzacție în marketingul online: Canopy preia agenția de performance marketing Edge de la 2Performant

Canopy, una dintre cele mai mari agenții românești de marketing online cu focus pe Pay Per Click, achiziționează agenția Edge de la 2Performant, liderul pieței autohtone de marketing afiliat, devenind prima agenție PPC din România care integrează o companie similară.

Achiziția, care va fi finalizată în ultimul trimestru al acestui an, implică preluarea brandului Edge și integrarea portofoliului de clienți al agenției de performance marketing lansate în 2016.

Printre brandurile care vor intra în portofoliul Canopy se numără Provident, FruFru, Arsis și Continental Hotels, care se vor alătura unor nume ca Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP, SanoVita, Smart Bill și Edenred, aflate deja în portofoliul de clienți ai companiei.

În primele opt luni ale lui 2018, cifra de afaceri a agenției a crescut cu 56% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Canopy a anunțat un buget de advertising pe platformele Google și Facebook estimat la 6 milioane de euro pentru acest an.

În prezent, compania are 24 de angajați, dintre care șapte în biroul din Iași.

Din acest an, Canopy și-a dezvoltat serviciile cu soluții tip Robotic Process Automation (RPA), care permit eficientizarea operațiunilor dintr-o companie prin automatizarea proceselor și activităților repetitive din varii departamente (Financiar, HR, Customer Care, Marketing, etc.).

În prezent Canopy aduce rezultate prin campanii tip Pay Per Click (Google Ads, remarketing, Facebook Ads, YouTube etc.), strategii digitale complete, traininguri pentru dezvoltarea echipelor, audit-uri de Usability pentru creșterea ratei de conversie și setarea corectă a platformei de Analytics pentru măsurarea și interpretarea cât mai ușoară și eficientă a datelor.


Foto: Mediafax