Ştiri

Tipografia Rottaprint a înregistrat afaceri de 25 milioane de euro în 2020

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 25 milioane de euro, în creștere cu circa 9% față de anul precedent. Compania estimează pentru acest an o creștere de două cifre a veniturilor și investiții de 3 milioane de euro.

Pe parcursul anului trecut, Rottaprint a derulat investiții de peste 3 milioane euro în dezvoltare software, siguranța angajaților, utilaje pentru creșterea capacității de producție și modernizarea parcului de utilaje, precum și în finalizarea procesului de certificare pentru siguranța alimentară conform schemei FSSC 22000.

Pentru 2021, compania va păstra constant nivelul investițiilor și va aloca circa 3 milioane de euro pentru dezvoltarea infrastructurii logistice, echipamente de ultimă generație, utilaje care să permită reducerea impactului producției asupra mediului, precum și pentru implementarea unui sistem performant de colectare selectivă. Totodată, tipografia va continua să investească în calificarea și îmbunătățirea nivelului cunoștințelor digitale ale echipei.

“Chiar dacă anul 2020 a fost unul dificil, am continuat planurile și obiectivele propuse înainte de pandemie, adaptându-ne noului context. Astfel, am întărit și mai mult relația de încredere cu partenerii, cărora am reușit să le oferim cele mai bune soluții personalizate nevoilor lor imediate. Pentru acest an, una dintre cele mai importante direcții strategice ale Rottaprint este dezvoltarea de noi soluții sustenabile, conștienți fiind de cât de importantă este responsabilitatea față de mediul înconjurător, prin natura activității companiei”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

Volumul total al producției Rottaprint a înregistrat o creștere în 2020, ajungând la peste 117 milioane de metri liniari. Materia finită livrată de Rottaprint anul trecut a însumat 4300 tone, în creștere cu 10% comparativ cu 2019.

În topul celor mai solicitate produse de către clienții Rottaprint în 2020 s-au aflat etichetele autoadezive imprimate și neimprimate, urmate de capacele de aluminiu și PET imprimate și etichetele shrink sleeve.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Undă verde pentru referendumul de aderare a Republicii Moldova la UE

Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…

9 ore ago

Bulgarii dau în judecată Gazprom pentru întreruperea livrărilor de gaze

Ministerul Energiei de la Sofia a anunţat că Bulgargaz intenţionează să declanşeze o acţiune în…

9 ore ago

Veşti bune pentru medici. Decizia luată de CNAS privind plata serviciilor medicale

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS) a anunţat ce decizie a luat în urma…

9 ore ago

52 de noi contractate de finanţare prin Programul Anghel Saligny, în valoare de peste 690 milioane lei

Ministrul Dezvoltării, Adrian-Ioan Veştea, a semnat 52 de noi contracte de finanţare prin Programul Naţional…

10 ore ago

Se reia programul estival de transport „Trenurile Soarelui”. Timp de trei luni, vor circula 30 de trenuri directe spre litoral

CFR Călători anunţă că se reia programul estival de transport ”Trenurile Soarelui”. Turiştii vor avea…

11 ore ago

Auchan anunță oferă mai mulți bani pentru reciclarea ambalajelor cu simbol SGR

Auchan anunță că acordă un bonus suplimentar pentru ambalajele reciclate, pe o perioadă de 4…

12 ore ago

Acest website folosește cookies