Telefonul mobil, cel mai important instrument de shopping pentru 46% din români

NewMoney 30/10/2017 | 18:28 Ştiri
Telefonul mobil, cel mai important instrument de shopping pentru 46% din români

Mai mult de jumătate din utilizatorii de internet din mediul urban folosesc site-urile mai des decât acum un an pentru a găsi produsele pe care și le doresc, arată un studiu GfK realizat în 35 de țări.

Compararea prețurilor din diferite magazine este o practică tot mai frecventă pentru 45% dintre cei chestionați, iar România se situează peste nivelul global la acest capitol.

Astfel, patru din zece respondenți au folosit mai des față de anul trecut motoarele de căutare ca ajutor la cumpărături, iar 31% au utilizat aplicații ale retailerilor.

 

Totodată, telefonul mobil a devenit cel mai important instrument de shopping pentru 46% dintre români.

Căutarea de produse și servicii, de informații suplimentare despre ele și compararea prețurilor sunt comportamentele de cumpărare pe internet cu cel mai rapid ritm de creștere în ultimul an în România. 56%, față de 45% la nivel global, spun că apreciază când site-urile web le fac recomandări pe baza intereselor lor, arătate în vizitele anterioare.

Peste jumătate dintre consumatorii români sunt de acord cu afirmația că retailerii, advertiserii și brandurile ne influențează mai puțin ca oricând decizia de cumpărare.

 


FOTO: Mediafax