Te-Rox, producătorul de scaune auto pentru copii, atacă piața chineză cu produse premium

[vc_row][vc_column][vc_column_text]
În țara tuturor replicilor posibile, Doina Cepalis crede că produsele premium îi pot oferi „piatra“ de care David a avut nevoie pentru a-l doborî pe Goliat.
„Nu ne mai dorim să concurăm cu China pe segmentul low-cost“, mărturisește Doina Cepalis, proprietara grupului de firme Te-Rox, din Pașcani, care produce scaune auto pentru copii. După aproape doi ani în care s-a luptat să intre pe piața chineză, a decis să își schimbe strategia și să ducă acolo doar produse premium, mizând pe apetitul chinezilor înstăriți pentru produsele europene și în speranța că vor fi replicate mai greu decât cele mai ieftine.
În cazul celor din urmă, China, Bangladesh sau India sunt locurile de unde provine „concurența neloială“, spune antreprenoarea, fiindcă nu respectă reglementările internaționale, ceea ce, pentru companiile care se supun acestora, înseamnă costuri suplimentare. Iar sub presiunea menținerii unui preț cât mai mic, orice cost poate face diferența între reușită și eșec.
Barometrul chinezesc. În cazul produselor premium, victoria ar putea fi asigurată doar pe jumătate, căci sunt reglementări stricte impuse de autoritățile chineze, care nu îi lasă să vândă peste un anumit prag. Totuși, spune că anul acesta va fi „un barometru“, pentru că vor putea vedea exact cum sunt primite produsele și că se așteaptă „la o explozie“. Ținta de vânzări pentru anul următor este de 50.000-100.000 de produse.
Articol vizibil în întregime doar pe bază de abonament.