Subway țintește 40 de restaurante pe piața locală

Cristina Dobreanu 17/05/2017 | 12:08 Ştiri
Subway țintește 40 de restaurante pe piața locală

După cinci ani de prezență pe piața locală, Subway are, în prezent, o rețea de 35 de restaurante. Planurile lanțului de restaurante cu servire rapidă pentru 2017 sunt de continuare a expansiunii, obiectivul fiind de a atinge un număr de 40 de locații deschise, a anunțat compania.

Potrivit lui Rumen Radev, Business Development Agent, focusul pentru zona București-Ilfov este pe restaurantele tradiționale, aflate în mall-uri și în zone cu vad mare, dar și pe locațiile non-tradiționale, precum benzinăriile. Colaborarea cu lanțul de stațiii de alimentare Petrom a condus la șapte restaurante deschise, iar planurile companiei nu se opresc aici, potrivit lui Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zonele din afara București-Ilfov. Acesta menționează, de asemenea, interesul pentru dezvoltarea locațiilor în orașe precum Galați, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea și Târgu Jiu.

Restaurantele Subway oferă sandvișuri personalizate, pregătite în fața clientului. Sondajele interne au arătat că cele mai apreciate produse Subway din România sunt sandvișurile Chicken Teriyaki, Ton și tradiționalele Șuncă și Curcan.

”Potențialul de creștere pe acest segment este în continuare ridicat, deoarece tot mai mulți oameni caută restaurante cu servire rapidă, unde pot găsi gusturi și arome diversificate, în funcție de dorințele lor”, a declarat Martin Princ, Contry Director pentru Europa Centrală și de Est.

Restaurantele Subway, deținute fiecare de francizați individuali, au angajate în jur de 360 de persoane în România.

Brandul Subway a intrat pe piața din România în 2011, deschizând primul restaurant în aprilie 2012 și ajungând în prezent la 35 de restaurante. Modelul de business al Subway a fost implementat de Frederick „Fred” DeLuca în urmă cu peste 50 de ani. Lanțul Subway numără în prezent peste 44.000 de locații la nivel global.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.