Studiu Burger King: 73% dintre români cred că ziua de luni este cea mai grea zi din săptămână

Andrei Dumitru 22/02/2021 | 12:12 Ştiri
Studiu Burger King: 73% dintre români cred că ziua de luni este cea mai grea zi din săptămână

Ziua de luni a intrat oficial în topul celor mai grele zile de peste săptămână. Un studiu inițiat de Burger King confirmă că 73% dintre românii intervievați consideră prima zi a săptămânii cea mai dificilă, urmată de marți și miercuri cu doar 9%, respectiv 5%.

Studiul local răspunde dilemei existente la nivel global, unde încă se dezbate între luni și marți, și explorează și cum putem trece mai bine peste o zi de luni. 60% dintre respondenți, în special cei cu vârsta între 18 și 24 ani (36%), dar și cei cu vârsta de peste 55 de ani (24%), cred că principala modalitate de a trece peste prima zi din săptămână este păstrarea atitudinii pozitive.

Ofertă specială de la Burger King

Studiul ne-a cofirmat ceea ce deja simțeam cu toții: stresul dat de alarma după weekend, job, cursuri, programări, trafic, agitația din jur, etc. face ca zilele de luni să fie chiar cele grele. Așa a luat naștere conceptul de “LuNeah” la Burger King care vine cu o ofertă (de efort minim) perfectă pentru o zi de luni mai puțin grea”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager of Burger King Romania.

„Pentru o luni mai degrabă neah’ decât ‘yeah’, Burger King ia atitudine și vine cu o super ofertă valabilă doar luni: meniul ‘LuNeah’ cu 2 burgeri Whopper la doar 15 lei”, arată compania.

În studiu se mai arată că dintre cei 73% chestionați care au declarat că ziua de luni este cea mai grea zi a săptămânii, cele mai mari procente sunt în rândul celor mai tineri, sub 35 de ani. În cazul celor mai în vârstă (peste 55 ani) se înregistrează procentul cel mai scăzut – doar 66% dintre cei cu vârsta peste 55 ani consideră că lunea este cea mai grea zi din săptămână.

Concluziile au fost culese în urma studiului realizat de Reveal Marketing Research, în luna februarie 2021, în rândul a 1.002 respondenți, femei (51%) și bărbați (49%), din mediul urban, cu studii medii și superioare, cu vârste cuprinse între 18-55 de ani. Metoda de cercetare utilizată este CAWI, un chestionar standardizat aplicat online persoanelor selectate aleator, eșantionare urbană reprezentativă la nivel urban.