Ştiri

Stihl România investește șase milioane de euro în extinderea spaţiului pe care îl deține în Otopeni

Divizia locală a producătorului german de motounelte agricole Stihl anunță o investiție de șase milioane de euro în extinderea spațiului din Otopeni. Proiectul a demarat deja și se va finaliza anul viitor.

„Avem în vedere o extindere pentru logistică de 3.000 metri pătrați impusă de dezvoltarea businessului nostru, dar și extinderea cu 300 de metri pătrați a spatiului destinat pregătirii personalului tehnic. Facilitatea de training este unică la nivel național pentru industria noastră și vizează angajații dealerilor Stihl din toată țara”, precizează  Ioan Mezei, director general Stihl.

În prezent rețeaua Stihl are peste 360 de magazine la nivel național, iar compania a  demarat încă anul trecut un amplu proces de reconfigurare vizuală a spațiilor comerciale, investiţie de peste 5 milioane de euro.  Numărul magazinelor care vor fi aduse la noi standarde în acest an va crește cu 80%. Cel mai înalt standard de magazin este denumit flagship store, la nivel național existând 50 de  astfel de spații. Anul acesta compania își propune să inaugureze minim 20 magazine de tip flagship store.

Din punct de vedere al produselor, Stihl va accentua focusul pe gamele cu acumulator. Compania va pune pe piață peste 15 utilaje și accesorii noi cu acumulator în gamele de motoferăstraie, motocoase, foarfeci  de gard viu, suflante şi maşini de tuns iarba.

Utilajele cu acumulator reprezintă noua tendință în domeniul îngrijirii curților, oferind mobilitatea  echipamentelor cu motor termic, dar şi noi funcţionalităţi precum pornirea uşoară, şi greutatea redusă

Stihl a anunţat în 2016,  la nivel internațional, o creştere de 6,6%, atingând o cifră de afaceri record de 3,46 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018. Anul trecut  compania a împlinit  90 de ani, fiind înființată în 1926 de Andreas Stihl în Stuttgart. Stihl România este o companie deținută 100% de firma mamă și a fost înființată în 1997.

Cristina Dobreanu

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.

Recent Posts

Acord istoric: Miniştrii Energiei din G7 au convenit închiderea centralelor pe cărbune

Miniştrii Energiei din ţările bogate din G7 au ajuns la un acord pentru a-şi închide…

11 ore ago

Stoltenberg îl invită pe Zelenski la summitul NATO de la Washington. Ucraina, amânată de la aderare

Secretarul general al NATO, Jens Stoltenberg, l-a invitat  pe preşedintele ucrainean Volodimir Zelenski să asiste…

12 ore ago

Noi reguli mai relaxate privind datoria publică şi deficitul bugetar în ţările UE

Ţările UE au adoptat, definitiv, noi reguli care reglementează nivelul datoriei publice pe care o…

13 ore ago

Peste 900 de secţii de votare pentru românii din străinătate, la europarlamentare

Ministrul de Externe, Luminiţa Odobescu, a anunţat că au fost organizate 916 de secţii de…

13 ore ago

Lovitură pentru Iohannis! Turcia îl va susţine pe Mark Rutte la şefia NATO

Turcia le-a transmis aliaţilor că va susţine candidatura premierului Mark Rutte pentru a fi următorul…

14 ore ago

Comisia Europeană aprobă ajutorul de stat în valoare de 95,3 milioane de euro pentru TAROM

Comisia Europeană a aprobat ajutorul de stat pentru restructurare în valoare de 95,3 milioane EUR…

16 ore ago

Acest website folosește cookies