Stihl a lansat o platformă online de vânzări pentru dealeri

Andreea Neferu 07/05/2018 | 12:10 Ştiri
Stihl a lansat o platformă online de vânzări pentru dealeri

Divizia locală a producătorului german de motounelte agricole Stihl a implementat un sistem de comerț online care le permite dealerilor să își integreze business-ul într-o platformă online de vânzări.

“Până în prezent, la STIHL Online Platform (SOP) au aderat 30 de dealeri, care sunt repartizați uniform pe teritoriul țării. Lucrăm la implementarea acestui sistem de peste doi ani (…). Sistemul va permite fiecărui dealer local să își păstreze și să își administreze clienții locali, la fel ca până acum, doar că acum mai au încă un canal de comunicare și vânzare deschis către ei”, a spus Ioan Mezei, director general al Stihl România.

Stihl are în prezent 200 de dealeri ce controlează 375 de magazine. “Ne aflăm într-o extindere continuă cu rețeaua de dealeri, fiind în permanență în căutare de parteneri noi, cu viziune de business și înclinații tehnice. Dezvoltarea unui astfel de business local se poate face relativ ușor, dacă se respectă un set de reguli și standarde. Aportul investițional propriu minim este de minim 10.000  de euro, iar nivelul la care se poate ajunge cu business-ul este foarte ridicat. Spre exemplu, anul trecut am avut trei dealeri care au atins un nivel al vânzărilor de peste 1 milion de euro, fiecare. Iar anul acesta ne așteptăm la încă 5-6 parteneri care să atingă aceeași performanță”, declară Ioan Mezei.

Compania a anunțat anul trecut o investiție de șase milioane de euro în extinderea spațiului de depozitare și logistică pe care îl deține în Otopeni.

Din punct de vedere al business-ului, Stihl Romania a atins în primele patru luni nivelul vânzărilor de anul trecut.

Compania Stihl a anunțat recent că în acest an va mai avea loc o schimbare majoră la nivelul produselor. Gama Viking destinată amenajării grădinilor și peisagisticii va suporta un rebranding la nivel mondial, toate produsele urmând să fie comercializate sub marca Stihl.

Compania Andreas Stihl Motounelte, prin care nemții operează activitățile de pe plan local, a încheiat anul 2017 cu afaceri de aproape 167 de milioane de lei (37 de milioane de euro).


Sursă foto: Stihl

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.