Timp Liber

Sondaj: Ce își doresc femeile atunci când călătoresc

Echipa motorului gratuit de căutare pentru călătorii momondo.ro a efectuat un sondaj pentru a afla mai multe despre cum își planifică excursiile călătoarele din România, pe ce preferă să-și consume bugetul de vacanță și dacă își propun o detoxifiere digitală sau continuă să fie conectate prin intermediul social media. 

Relaxare pe plajă: 63% dintre femei își doresc acest lucru în 2020

Și în anul 2020, opțiunea cea mai votată privind destinația de vacanță este relaxarea la plajă: 63% dintre româncele participante la studiu își doresc acest lucru. Nu la fel de populare ca anul trecut, dar încă pe locul al doilea sunt călătoriile în România, iar contrar percepției generale, după multe alte opțiuni, 20% dintre femei și-ar dori o vacanță într-un centru de relaxare (Spa).

Indiferent care este destinația aleasă, 63% dintre femei au declarat că se pregătesc pentru următoarea călătorie mai ales citind știri despre locația respectivă.

Atunci când urmează să plece într-o călătorie în interes de serviciu, 81% dintre femei obișnuiesc să combine această deplasare și cu câteva zile de vacanță.

Cele mai multe femei preferă să se cazeze într-un hotel 

În ceea ce privește cazarea, majoritatea femeilor preferă să stea într-un hotel atunci când sunt departe de casă, fie pentru doar câteva zile (72%) sau pentru cel puțin o săptămână (74%). Mai puțin de jumătate aleg să închirieze o cameră sau un apartament (30%, respectiv 34%).

În afara acestor cheltuieli cu cazarea (și a celor privind transportul până în locația de vacanță), cele mai multe femei (56%) cheltuie banii pe diverse cumpărături, precum hainele sau suvenirurile. O altă parte importantă din bugetul de vacanță este alocată mâncatului în oraș și activităților culturale (spectacole de teatru, vizite la muzee, etc.).

Tehnologie vs deconectare

Smartphone-ul este folosit intens în timpul unei vacanțe, mai ales pentru căutarea anumitor locații (GPS): 73% dintre participanții de sex feminin au declarat că îl folosesc în acest scop. Alte motive sunt consultarea stării vremii din locul în care se află (71%), informarea despre activități sau atracții turistice (60%), căutarea sau rezervarea unei unități de cazare (60%) și abia apoi postarea fotografiilor din vacanță pe social media (58%).

În legătură cu acest ultim aspect, 41% dintre femei au declarat că au renunțat în mod deliberat la contactul cu social media în timpul vacanței, iar încă 10% dintre ele și-ar dori să facă asta. Dintre toate participantele la sondaj 2% nu folosesc social media nici în timpul unei vacanțe și nici în afara ei.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Dogwifhat s-a prăbușit. O nouă monedă meme strânge 300.000 USD în prevânzare (P)

Dogwifhat (WIF), moneda meme care continuă să stârnească un val de conversații în comunitatea crypto,…

7 ore ago

Din 13 mai, o nouã ediţie Tezaur: dobânzi neimpozabile de pânã la 6,85% pe an la titlurile de stat

Românii pot investi, începând de luni, 13 mai, în titlurile de stat TEZAUR, cu maturitãţi…

7 ore ago

Peste 300 de tone de peşte şi produse din peşte au fost verificate de ANPC, iar la 71 de tone au fost găsite nereguli

Peste 300 de tone de peşte şi produse din peşte au fost verificate de comisarii…

9 ore ago

Grupul Mol a înregistrat un profit de 382 de milioane de dolari, în scădere cu 29%

Grupul Mol a înregistrat în primul trimestru un profit înainte de impozitare de 382 milioane…

9 ore ago

Freshful by eMAG: peste 123.000 de ouă și 4.600 de cozonaci și pască au fost comandate anul acesta de Paște

Pregătirile pentru Paște au fost făcute online, iar Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online,…

9 ore ago

„Străzi deschise – Promenadă urbană”: Strada Pajurei din Sectorul 1 va fi deschisă pietonilor în weekendul 11-12 mai

Strada Pajurei, între strada Presei şi strada Făurei, va fi liberă de maşini şi deschisă…

10 ore ago

Acest website folosește cookies