Ştiri

Soluțiile AI Aqurate, integrate în platforma de eCommerce MerchantPro

Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea automatizată a datelor, este de acum integrată în MerchantPro, soluție de eCommerce din România, dezvoltată de ShopMania Net.

„Am pornit de la ideea de a eficientiza fiecare vizită pe site-urile eCommerce, prin afișarea automatizată pe baza Inteligenței Artificiale (AI) a recomandărilor de produse, axate pe comportamentul fiecarui vizitator. Cum costul de achiziție a clienților este din ce în ce mai mare pentru magazinele online, le venim în ajutor cu acest serviciu / această soluție, pentru a le ajuta să fie cât mai profitabile.

Eficiența produsului nostru a fost demonstrată și de finanțarea de succes din 2022, dar și de adopția tot mai crescută, în rândul magazinelor online. Prin integrarea cu MerchantPro, platformă esențială pentru eCommerce-ul românesc, facem un pas natural în strategia noastră de a ajunge mai aproape de afacerile online și de a fi și mai ușor de accesat”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator, Aqurate.

MerchantPro este o soluție SaaS de eCommerce cu peste 15 ani de experiență, platforma a făcut zona de eCommerce tot mai accesibilă și permite oricărui comerciant să dezvolte o afacere online.

Prin colaborarea Aqurate cu MerchantPro, magazinele online au acces la o integrare rapidă, cu un singur click, cu Aqurate Personalize – motorul eficient de recomandări de produse bazat pe inteligență artificială.

Potrivit companiei, Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 30%, prin recomandările de produse generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

Prin folosirea Aqurate în platforma MerchantPro, utilizatorii pot activa variate tipuri de recomandări de produse, ce pot fi afișate pe pagina de produs sau în pagina coșului de cumpărături, pentru a le oferi vizitatorilor o experiență personalizată de achiziții online. De asemenea, utilizatorii pot folosi recomandările de produse pentru a-și personaliza mesajele din newsletter, pentru o mai bună retenție a clienților.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Vânzările de locuințe din București au crescut cu 63%, în luna aprilie

Piața imobiliară din București continuă să demonstreze în 2024 o performanță remarcabilă de la o…

15 ore ago

Datoria externă totală a României a crescut în primele trei luni cu 7,643 miliarde euro

Datoria externă totală a României a crescut în primele trei luni cu 7,643 miliarde euro,…

15 ore ago

Cum arată joburile viitorului. 62% dintre elevii români aspiră să lucreze în domeniul IT

Liceenii români preferă IT-ul și telecomunicațiile ca principale opțiuni de carieră (62%), iar 61% dintre…

16 ore ago

Primark continuă expansiunea în România și anunță deschiderea primului magazin din Cluj-Napoc

Primark, retailerul internațional de modă, a anunțat că intenționează să deschidă cel de-al patrulea magazin…

17 ore ago

Raport: Producția unor materii prime de bază, precum orez, litiu sau fier, riscă o scădere dramatică până în 2050 din cauza secetei și a caniculei

Producția a nouă materii prime de bază pentru economie și populație - cereale (grâul, orezul…

17 ore ago

Studiu Investimental: 86% dintre investitorii din România investesc pe termen mediu și lung

Investimental, cel mai nou broker de pe piața de capital din România, anunță finalizarea celei…

17 ore ago

Acest website folosește cookies