Producătorul de pijamale Sofiaman a investit peste 180.000 de euro în trei spații de retail

Cristina Dobreanu 12/02/2018 | 15:47 Ştiri
Producătorul de pijamale Sofiaman a investit peste 180.000 de euro în trei spații de retail

Sofiaman, brandul autohton de pijamale și lenjerie, a investit peste 180.000 de euro în deschiderea și remodelarea a trei spații de retail. Este vorba despre un nou magazin în Shopping City Suceava, relocarea unității din Moldova Mall Iași, precum și remodelarea magazinului stradal din Târgu Neamț.

Noul magazin deschis în Shopping City Suceava are 50 de metri pătrați și este deschis în sistem de franciză. Inaugurat la finalul lui 2017, magazinul întărește poziția brandului în estul țării, alături de noua unitate relocată și modernizată din Moldova Mall Iași. Noul spațiu din Iași are 110 metri pătrați și se află acum la parterul centrului comercial.

Totodată, la începutul anului, proprietarii Sofiaman, familia Cucu din Târgu Neamț, au investit în modernizarea spațiului stradal din Târgu Neamț, ce funcționează ca un magazin de fabrică pentru locuitorii și vizitatorii zonei. Aceștia se vor bucura de un spațiu extins, de 75 de metri pătrați, în care vor găsi atât cele mai noi colecții ale brandului, cât și o mare parte din piesele clasice.

„Pentru 2018 ne propunem să continuăm extinderea rețelei cu noi magazine, dar și dezvoltarea operațiunilor prin intermediul magazinului online”, spune Florin Cucu, director general Sofiaman.

Produsele Sofiaman sunt create din materiale naturale, precum bumbacul și modalul, și sunt comercializate în România în cele 11 magazine monobrad operate de către companie și în sistem de franciză, cinci locații tip shop-in-shop, peste 300 de magazine de specialitate din întreaga țară și magazinul online. În plus, Sofiaman a cucerit și piețe externe, precum Marea Britanie, Germania, Spania, Slovacia, Cehia, Croația, Slovenia, Cipru sau Maroc.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.