Creșterea cererii pentru sistemele cu panouri fotovoltaice în cadrul proiectelor rezidențiale și industriale, precum și pentru sistemele de securitate, a avut ca efect un avans cu 60% al cifrei de afaceri din 2022 pentru Spy Shop, companie prezentă pe segmentele de distribuție și retail în aceste domenii.
Acest rezultat s-a datorat și investițiilor în spații de stocare și în creșterea echipei, dezvoltării rețelei de distribuție și a gamei de produse, automatizării proceselor și dezvoltării canalelor de marketing.
Numărul de comenzi a crescut cu aproximativ 35%, iar printre cele mai căutate categorii de produse au fost sistemele fotovoltaice, camerele de supraveghere, sisteme de alarmă, videointerfoanele si automatizările pentru porți.
Compania a investit peste 1,5 milioane de euro în 2022 pentru dezvoltare, într-un nou spațiu de birouri și un nou depozit, însă sunt în derulare și alte învestiții pentru îmbunătățirea fluxului. În acest moment, după ce a fost dat în folosință întreg spațiul de depozitare, stocul zilnic propriu este de 4 milioane euro.
La nivelul industriei de securitate, în 2023 se va vedea o creștere mai lentă din cauza unui context economic mai dificil. Strategia de dezvoltare a Spy Shop continuă și în acest an: creșterea business-ului și consolidarea poziției în piața sistemelor de securitate și a echipamentelor conexe, dezvoltarea și integrarea mai multor soluții software de automatizare, mai multe metode de plată, dezvoltarea rețelei de instalatori și distribuție, deschiderea unor noi canale de vânzare și ieșirea pe piața din regiune.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies