Școala care te învață cum să ai propriul magazin online

NewMoney 29/07/2020 | 10:20 Ştiri
Școala care te învață cum să ai propriul magazin online

Pentru că retailul online se dezvoltă într-un ritm alert, tot mai mulți antreprenori sau viitori antreprenori iau în calcul lansarea propriului magazin online.

În acest context, cea de a 10-a ediție a Școlii de Vară de E-Commerce & Digital Marketing GPeC se va desfășura exclusiv online, în perioada 26-30 august. Astfel, cei prezenți vor participa la cursuri intensive și exerciții practice axate pe cele mai importante subiecte pentru a avea un magazin online de succes. Costul participării este de 299 euro plus TVA prin Oferta Early Bird valabilă până pe 31 iulie, doritorii beneficiind de 50 euro discount dacă se înscriu până la această dată.

Potrivit unui comunicat de presă, printre subiectele dezbătute în cadrul cursurilor se află și: alegerea platformei de e-commerce potrivite, situația pieței de e-commerce și oportunitățile apărute în contextul actual, optimizarea campaniilor de Facebook Ads, vânzarea prin Marketplace, campaniile de Google Display și YouTube Ads, principalele aspecte juridice de care trebuie să țină cont magazinele online, content și Social Media

Toate cursurile vor fi însoțite de exemple concrete sau exerciții practice, iar toate noțiunile și terminologiile importante sunt explicate pe înțelesul tuturor de unii dintre cei mai buni traineri din România – specialiști cu o vastă experiență în domeniu. Astfel, cursurile Școlii de Vară GPeC Online se adresează segmentelor Beginner și Intermmediate.

14 traineri confirmați

Potrivit organizatorilor, primii 14 traineri au fost deja anunțați, urmând ca lista speakerilor să fie actualizată cu alte nume sonore. “Ne bucurăm să îi avem ca traineri pe unii dintre cei mai buni specialiști din piața românească de E-Commerce și Marketing Online, experți practicieni cu mulți ani de experiență în domeniu care abia așteaptă să împărtășească noțiunile practice acumulate în cadrul cursurilor Școlii de Vară GPeC, spune Andrei Radu (foto), CEO & Founder GPeC.

Printre acșetia se numără și Florin Filote (Director eMAG Marketplace), Sergiu Neguț (Co-Founder, EVP – Fintech OS & Business Angel), Cornel Morcov (Director Vânzări FAN Courier), Valentin Radu (Founder Omniconvert), Raluca Radu (Country Manager ANSWEAR & Founder MTH Digital), Rareș Bănescu (Founder Retargeting.biz), Mihai Vînătoru (Co-Founder DWF), Andrei Radu (CEO & Founder GPeC).

Pe lângă informațiile transmise în cele 4 zile de cursuri intensive, organizatorii au planificat și sesiuni de Ice-Breaking, socializare, discuții libere, studii de caz, Q&A cu trainerii zilei, precum și activități de team-building online.

“Chiar și online, păstrăm aceeași structură și anul acesta, la cea de a 10-a ediție a Școlii de Vară GPeC și am pregătit participanților seri speciale, din confortul fotoliului de acasă”, mai spune Andrei Radu.