Schimbare majoră la Google. Motorul de căutare va arăta diferit în viitorul apropiat

NewMoney 29/04/2020 | 12:37 Fapt Divers
Schimbare majoră la Google. Motorul de căutare va arăta diferit în viitorul apropiat

Google va solicita în curând tuturor agenților de publicitate să-și verifice identitatea, a declarat compania joi într-o postare pe blog. Google face această modificare pentru a împiedica agenții de publicitate să se prezinte greșit și spune că ar trebui să permită consumatorilor să vadă cine publică anunțuri și în ce țară se află.

În ultimele luni, consumatorii au observat o proliferare de reclame pentru produse de la agenți de publicitate dubioși, precum vaccinurile false. Business-urile false au fost, de asemenea, o problemă.

Agenții de publicitate existenți vor avea 30 de zile pentru a finaliza procesul de verificare, deoarece compania efectuează lansarea în etape, potrivit unei purtătoare de cuvânt. Dacă nu transmit documentele până atunci, Google a spus că va suspenda contul și capacitatea agentului de publicitate de a difuza anunțuri până la furnizarea datelor.

Compania a declarat că utilizatorii de internet vor putea să vadă informații despre agentul de publicitate atunci când fac clic pe „De ce această reclamă?” din această vară.

Google va începe cu agențiile din SUA

Google va începe verificând agenții de publicitate din SUA și se va extinde la nivel global, așteptându-se ca procesul să dureze câțiva ani până la finalizare.

Google a început să solicite agenților de publicitate politici să își verifice identitatea încă din 2018, înainte de a difuza anunțuri electorale.

„Această modificare va face mai ușor pentru oameni să înțeleagă cine este agentul de publicitate din spatele anunțurilor pe care le văd pe Google și îi va ajuta să ia decizii mai informate”, a declarat John Canfield, directorul de gestionare a produsului Google pentru integritatea anunțurilor.

De asemenea, va ajuta la susținerea sănătății ecosistemului de publicitate digitală prin detectarea actorilor răi și limitarea încercărilor lor de a se prezenta greșit.”

Odată ce documentele sunt prezentate, agenții de publicitate trebuie să efectueze o „verificare a identității în cont” pentru a confirma că sunt legitime. Organizațiile sunt obligate să prezinte informații legale personale (cum ar fi documente care arată numele organizației, adresa și numărul de identificare al angajatorului).

O persoană din organizație trebuie, de asemenea, să furnizeze identificarea legală în numele organizației. Persoanele fizice trebuie să arate un document de identitate foto emis de guvern cum ar fi un pașaport sau un card de identitate. Google a spus că anterior a colectat informații de bază despre agentul de publicitate, dar nu a necesitat documente pentru verificare.

Google va oferi feedback sau va oferi aprobare în termen de trei până la cinci zile lucrătoare, folosind o combinație de recenzii umane și automate. Documentele sunt aprobate de oameni, a spus o purtătoare de cuvânt.

Toți agenții de publicitate de pe platformele sale vor fi obligați să finalizeze procesul. Agențiile de publicitate vor trebui să completeze verificarea în numele fiecăruia dintre clienții lor publicitari, a spus o purtătoare de cuvânt. Deși întreprinderile precum farmaciile trebuie deja să parcurgă procesele de certificare, acestea vor trebui totuși să facă noile etape suplimentare de verificare.