Ştiri

SanoPass își propune să devină un jucător important în piața abonamentelor medicale

SanoPass, alternativa digitală la abonamentele medicale clasice, își propune să ofere abonaților libertate de utilizare a serviciilor medicale într-o rețea de 1.300 de clinici și cabinete private din țară până la finele anului 2020, în creștere accelerată față de cele 500 de clinici din portofoliu, gestionate la finele anului trecut.

De asemenea, start-up-ul fondat în 2019 a ajuns să gestioneze servicii medicale în valoare totală de peste 10.000 de euro lunar și estimează că va depăși anul acesta pragul de 20.000 de abonați. În luna decembrie din 2019, compania a emis peste 1.000 de abonamente.

“2020 este anul creșterii exponențiale pentru SanoPass, cu noi investiții, lansări de servicii și produse noi, plus deschiderea rețelei către alți furnizori din piață. La nivel strategic, ne concentrăm pe dezvoltarea serviciilor de medicina muncii, obligatorii pentru orice companie din România, și analize medicale, care sunt cele mai solicitate servicii de către angajați. Ne dorim să construim cea mai variată rețea de clinici și cabinete specializate în aceste servicii și nu numai”, a declarat Andrei Vasile (foto stânga), CEO și co-fondator SanoPass.

În ultimele luni, mai multe clinici și cabinete medicale independente s-au alăturat rețelei SanoPass, printre care Gynia, Medstar, Spitalul Sf. Constantin, Alpha Medica, Donna Medical Center, Centrul Medical Transilvania, Union Medical, Medsan și Medicii.

O rundă de finanțare de tip equity în primul semestru din 2020

Pentru a deveni un jucător important pe zona de analize medicale și medicina muncii, fondatorii SanoPass își propun să atragă o rundă de finanțare de tip equity în primul semestru din 2020, investiție prin care compania va deschide rețeaua și pentru alți jucători din piață și va lansa un flux de medicina a muncii, integrat cu sistemele de tip ERP sau CRM ale companiilor cu scopul reducerii birocrației.

Angajaţii abonaţi SanoPass îşi pot face programări în peste 500 de clinici și cabinete medicale independente din țară și își pot alege furnizorul de servicii medicale în funcţie de proximitate sau de preferinţele personale.

Abonamentele SanoPass asigură programări pentru consultații sau investigații, indiferent de specialitate, în maximum 48 de ore. SanoPass oferă pachete personalizate de servicii, cu prețuri între 3 euro și 40 de euro lunar, conținând servicii de medicina muncii, consultații și investigații medicale, analize medicale, stomatologie, nutriție, psihologie, fizioterapie și imagistică avansată.

SanoPass, companie lansată în 2019 de doi (tineri) antreprenori români, Andrei Vasile și Mihai Vădan, emite abonamente medicale de prevenție oferite de angajatori ca beneficii pentru angajați. Abonații SanoPass sunt angajați ai companiilor din domenii precum transporturi, productie, IT, financiar, retail. Rețeaua SanoPass numără în prezent 570 clinici și cabinete private la nivel național.

NewMoney

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

2 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

2 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

2 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

2 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

2 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

2 zile ago

Acest website folosește cookies