Revolut Ltd. a făcut publice vineri, 22 decembrie, rezultatele pentru anul încheiat la 22 decembrie 2022.
„2022 a fost un an foarte bun pentru Revolut, un an în care ne-am distanțat semnificativ de competiție, ne-am consolidat situația financiară, am extins baza de clienți, am lansat numeroase produse și funcționalități, am deschis noi piețe și am continuat să ne concentrăm pe activitățile legate de managementul riscurilor, conformitate și guvernanță corporativă”, a declarat Nik Storonsky, Chief Executive Officer și co-fondator Revolut.
Punctul forte al Revolut l-a reprezentat modelul diversificat de creștere, bazat pe Plăți, Abonamente, Schimburi valutare, precum și pe veniturile din dobânzi.
Pe fondul unui mediu de piață dominat de incertitudine și ezitare, Revolut și-a direcționat excesul de profit brut după cheltuielile de exploatare – 252 milioane de euro (215 milioane de lire sterline) – în principal către investiții în:
Ca rezultat al acestor investiții, compania și-a dublat efectivele de la 3.000 de angajați la 6.000, în vreme ce companiile din domeniul tehnologiei au apelat la disponibilizări de personal și reduceri de costuri.
Rezultatele financiare din 2022 au demonstrat angajamentul Revolut de a construi o afacere durabilă, axată în egală măsură pe creștere accelerată și profitabilitate;
„Privind în viitor, prioritatea noastră este să continuăm să creștem în toate piețele unde suntem prezenți. Ne continuăm parcursul pentru obținerea licenței bancare în Regatul Unit, în timp ce ducem mai departe planurile de lansare pe noi piețe. Recent am depășit borna de 35 de milioane de clienți retail, care lunar realizează mai mult de jumătate de miliard de tranzacții, am lansat Revolut 10, o nouă versiune a aplicației care a adus o schimbare semnificativă a design-ului. Acestea sunt realizări importante, însă este doar începutul, ambiția noastră este de a crește de zece ori mai mult, până la 350 de milioane de clienți și mai departe”, a adăugat el.
Martin Gilbert, Președintele Consiliului de Administrație, a declarat: „În ciuda provocărilor macroeconomice și geopolitice, 2022 a fost un an excelent pentru Revolut. Am făcut investiții importante în produse, tehnologie, în managementul riscurilor, conformitate și guvernanță corporativă, în timp ce am ținut costurile sub control. Această strategie a dat roade. Astfel, depozitele clienților au crescut cu 71%, iar numărul clienților pentru planurile cu plată s-a majorat cu 55%.
„Sunt încântat și hotărât să dezvoltăm în continuare compania și să confirmăm așteptările stakeholderilor noștri. Suntem în fața unei mari oportunități – aceea de a deveni furnizorul principal de servicii financiare pentru milioane de clienți din lume și contăm pe ambiția, flexibilitatea și capacitatea de a inova a echipelor noastre în atingerea cu succes a acestui obiectiv”, a completat el.
Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…
Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…
Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…
Ministerul Energiei de la Sofia a anunţat că Bulgargaz intenţionează să declanşeze o acţiune în…
Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS) a anunţat ce decizie a luat în urma…
Ministrul Dezvoltării, Adrian-Ioan Veştea, a semnat 52 de noi contracte de finanţare prin Programul Naţional…
Acest website folosește cookies