Retargeting.biz a deschis un sediu în Grecia și a lansat noul site al platformei de marketing online automatizat

NewMoney 22/05/2019 | 18:30 Ştiri
Retargeting.biz a deschis un sediu în Grecia și a lansat noul site  al platformei de marketing online automatizat

Retargeting.biz continuă extinderea la nivel european inaugurând recent un sediu în Grecia. Totodată, compania a lansat noua variantă a site-ului, care de altfel este tradus și în limba greacă.

“Comerțul electronic din Grecia se bucură de o popularitate din ce în ce mai mare. Ceea ce lipsește însă este dezvoltarea tehnologică, existența de instrumente inteligente pentru a susține potențialul de creștere al acestei industrii. Așadar, extinderea într-o țară cu un asemenea potențial, dar căreia îi lipsesc soluții precum cele oferite de Retargeting a fost un pas cât se poate de firesc. Și răspunsul din partea ownerilor de magazine online ne-a confirmat ca există interes pentru soluții complete de marketing. Tocmai de aceea, recent am deschis un birou în capitala Greciei”, susține Rareș Bănescu (foto), fondator și CEO Retargeting.biz.

Piața de e-Commerce din Grecia este dezvoltată într-o măsură similară cu piața de e-Commerce din România, având o creștere continuă în ultimii ani, în ciuda crizei economice. Targetul companiei românești în rândul magazinelor online din Grecia este la fel ca și în celelalte țări în care compania este prezentă: magazine medii spre mari, care își doresc o soluție inteligentă pentru  automatizarea eforturilor de marketing, reducerea costurilor și generarea unor venituri din ce în ce mai mari.

“În 2019, estimările situează valoarea vânzărilor online în Grecia la aproximativ 4 miliarde de euro, o creștere de 8% față de anul trecut. Iar dintre cei care fac shopping online, 85% aleg magazine locale. Există aproximativ 7.000 de afaceri prezente pe piața de comerț electronic și, deloc surprinzător, cele mai căutate categorii de produse sunt legate de turism, urmate de modă, mâncare și electronice”, completează Rareș Bănescu.

În ceea ce privește noul website, care a fost relansat săptămâna aceasta, a fost gândit și implementat ca un SPA (Single-Page Application), astfel încât să fluidizeze navigarea pe site a utilizatorilor. Cu ajutorul tehnologiei Vue.js, paginile se încărcă instant indiferent de volumul de conținut, oferind o performanță semnificativ mai bună comparat cu alte tehnologii web.