Vânzări de 28 mil. euro în primul trimestru pentru unul dintre cei mai cunoscuți retaileri de modă din online

NewMoney 27/04/2021 | 16:02 Ştiri
Vânzări de 28 mil. euro în primul trimestru pentru unul dintre cei mai cunoscuți retaileri de modă din online

Retailerul de fashion Answear.com (Polonia) a avut vânzări online de aproximativ 28 milioane de euro în primul trimestru al anului 2021.

„Lockdown-ul instaurat in toate țările în care Answear operează a dus la creșterea vânzărilor companiei, contribuind la consolidarea tendinței clienților de a trece de la cumpărături offline la cumpărături online. Închiderea magazinelor offline a încurajat clienții să cumpere online, ceea ce a generat un flux de noi clienți, îmbunătățind în același timp traficul de pe website, coșul mediu și ratele de conversie, consolidând astfel dinamica creșterii vânzărilor”,  spune Raluca Radu (foto), country manager ANSWEAR România.

Oferta actuală a retailerului cuprinde noile colecții de primăvară ale brandurilor din portofoliu, dar și ale unor noi branduri lansate recent, precum Elisabetta Franchi, Tory Burch, Penny Black, Max Mara Leisure, The Kooples, Liviana Conti, Stella McCartney, 4F, Wolford, Samsoe Samsoe, Uvex și CMP.

„Fiind un retailer multibrand care activează online, acest lucru ne permite să fim flexibili, să reacționăm rapid la tendințele pieței și să adaptăm oferta la nevoile actuale ale consumatorilor. De exemplu, în perioada de lockdown ne-am pliat rapid pe nevoile clienților de a purta haine casual, dar și dorinței acestora de a achiziționa produse vestimentare pentru sezonul cald încă din luna martie”, adaugă Raluca Radu.