Retailerul polonez de modă LPP a deschis cel de-al 50-lea magazin în România

NewMoney 13/05/2019 | 17:53 Ştiri
Retailerul polonez de modă LPP a deschis cel de-al 50-lea magazin în România

Retailerul polonez de modă LPP, care operează pe piața locală brandurile Reserved, Cropp, House, Mohito și Sinsay, a inaugurat cel de-al 50-lea magazin al rețelei din România, în centrul comercial Shopping City Center Sibiu.

Noul magazin LPP sub brandul Reserved, unul dintre cele mai populare branduri de modă din Europa, ocupă o suprafață de aproximativ 2500 mp și este cel de al 16-lea magazin Reserved deschis la nivel local. Începând cu 26 aprilie, clienții sunt așteptați să descopere piese vestimentare reinterpretate și transformate de designerii Reserved în colecții prêt-à-porter casual pentru întreaga familie.

„România este una dintre pieţele cele mai dinamice pentru retail, iar pentru grupul LPP este țara care a înregistrat cea mai rapidă evoluție a vânzărilor în ultimii ani. De aceea, planurile noastre urmaresc în continuare atat consolidarea cat și extinderea prezenței noastre pe piața locală. Deși ne-am propus să deschidem 8 magazine până la jumătatea anului, am reușit să deschidem deja 10, până la finalul lunii aprilie. Avem echipe foarte bine pregatite și dedicate proiectelor, care au făcut ca fiecare deschidere de magazin să fie de succes.

Cele mai recente colecții Reserved sunt foarte apreciate de către consumatorii noștri, iar rezultatele noastre demonstrează acest fapt. Suntem convinși că și sibienii vor fi cuceriți de calitatea și de diversitatea colecțiilor și vor găsi inspirație pentru a-și construi propriul stil”, a declarat Alina Bistreanu, Director General LPP Romania.

Pentru 2019, retailerul și-a propus să continue expansiunea pe piața românească, având ca obiectiv să adauge în portofoliul celor cinci branduri, alte magazine în noi orașe din țară și să își consolideze prezența prin intermediul canalului e-commerce, anunțând deja construcția unui centru de distribuție în România, dedicat operațiunilor online. Grupul mizează pe apetitul românilor pentru colecții diverse, constante, inspiraționale și pe produse de calitate la prețuri avantajoase.