Retailerul polonez de fashion online Answear anunță investiții de peste 9,5 mil. euro, după 10 ani de prezență în piața europeană

NewMoney 07/05/2021 | 15:45 Ştiri
Retailerul polonez de fashion online Answear anunță investiții de peste 9,5 mil. euro, după 10 ani de prezență în piața europeană

La zece ani de la lansarea pe piața europeană, retailerul polonez de fashion online ANSWEAR, prezent și în România, a pregătit investiții de peste 9,5 milioane de euro în brand și în dezvoltarea gamei de produse. Mai mult, retailerul pregătește trei colecții al unor branduri celebre – Hugo, Guess și answear.LAB în ediție limitată și anunță reduceri de 25% în perioada următoare.

Answear activează în 7 țări din Europa Centrală și de Est, respectiv Polonia, România, Cehia, Slovacia, Ucraina, Ungaria și Bulgaria. Unul dintre obiectivele viitoare este lansarea în țările baltice Lituania, Letonia și Estonia și în țările balcanice Grecia și Croația, iar compania are în vedere și Rusia și Kazahstan.

La începutul anului 2021, în luna ianuarie 2021, compania s-a listat la Bursa de la Varșovia (Warsaw Stock Exchange), acest moment marcând încă un prag important în evoluția retailerului online. În 2014, compania a lansat propriul brand ca răspuns la trendurile și nevoile femeilor moderne. Brandul și-a luat forma finală în toamna anului 2020, luând numele de answear.LAB.

În anul 2012, retailerul online a lansat Answear Club, unul dintre primele programe de loialitate din fashion-ul online. În cadrul programului de loialitate, la fiecare comandă, clienților li se restituie 10% din valoarea produselor sub formă de puncte. Comenzile viitoare pot fi plasate utilizând punctele acumulate, aducând o reducere chiar și de 50% față de prețul inițial al produselor.

În perioada următoare, compania va aloca peste 9,5 milioane de euro pentru consolidarea notorietății brandului Answear prin extinderea gamei de branduri și produse și dezvoltarea brandului propriu answear.LAB. În prezent, pe ANSWEAR.ro se regăsesc peste 90.000 de produse de la peste 400 branduri de top la nivel internațional, iar anul acesta se va atinge pragul de 500 branduri.

“Vom investi din ce în ce mai mult în diversificarea numărului de branduri din portofoliu și estimăm că la final de 2021 ne vom putea lăuda cu nu mai puțin de 500 de branduri în portofoliu. Mă bucur să anunț intrarea primului brand românesc în portofoliul ANSWEAR – este vorba despre NISSA. De asemenea, ne propunem să investim în continuare în website-ul ANSWEAR și aplicația noastră mobilă și în tot ceea ce ține de user experience pentru acestea”, spune Raluca Radu, country manager ANSWEAR România.