Ştiri

Rebranding: Sarcom, unul dintre cei mai mari producatori locali de lacuri și vopsele, devine EVOLOR

Sarcom, unul dintre cei mai mari jucători locali pe segmentul producției de vopsele și lacuri, se relansează sub denumirea de EVOLOR și raportează un volum de business de 17,6 milioane RON în primele 3 luni ale anului 2023, în creștere cu 46% față de primul trimestru al anului trecut. EVOLOR, care face parte din holdingul de materiale de construcții ROCA Industry, listat pe piața AeRo a BVB, vizează extinderea accelerată a vânzărilor în cadrul rețelei de distribuitori tradiționali la nivel național, dar și pe segmentul de retail internațional.

Ca parte a unei ample strategii de transformare operațională, comercială și organizațională, dar și de repoziționare pe piața națională și de extindere pe piețele regionale, compania a încheiat recent procesul de rebranding și, respectiv, de înregistrare a noii denumiri comerciale EVOLOR. Cu rezultate foarte bune înregistrate atât în 2022 cât și în primul trimestru al anului, EVOLOR țintește un volum de business de 98 Mil. RON, până la finalul lui 2023.

În primele 3 luni ale anului, EVOLOR a atins un nivel al EBITDA de 2,2 milioane RON, cu 171 % peste nivelul înregistrat în aceeași perioadă a anului 2022, iar marja EBITDA s-a situat la 13% din cifra de afaceri, față de 7% în primul trimestru al anului trecut. În 2022, EVOLOR s-a situat în top 5 in industria producătoare de vopsele și lacuri, din punct de vedere al profitabilității.

Rezultatele obținute până în prezent confirmă strategia de dezvoltare a acestui brand 100% românesc și de transformare a sa într-un campion industrial regional. Potențialul de producție și de desfacere pentru produsele din portofoliul EVOLOR este uriaș, iar repoziționarea companiei reprezintă un pas strategic în miza noastră de a transforma compania într-un jucător cu prezență națională semnificativă și înalt competitiv pe piețele europene,” declară Bogdan Pârvu, CEO EVOLOR.

Ce planuri are EVOLOR

În 2023, compania continuă în ritm accelerat extinderea la nivel național, în segmentul de retail tradițional. Până în prezent, produsele EVOLOR au ajuns pe rafturile celor mai mari magazine de tip Do It Yourself precum Dedeman și Leroy Merlin, iar de curând, compania a semnat un acord comercial și cu rețeaua Brico Depot.

Suplimentar, compania urmărește obiective de eficientizare operațională, atât prin extinderea capacității de stocare, într-o facilitate logistică suplimentară amplasată în proximitatea fostei platforme industriale Oltchim, cât și prin implementarea unui proiect care vizează construirea unui parc fotovoltaic, pentru a reduce dependența energetică.

Mai mult, EVOLOR a marcat in luna mai un nou prag în strategia de extindere pe piețele externe, semnând un prim export către Republica Moldova, o piață în plină dezvoltare. Republica Moldova reprezintă o oportunitate pentru EVOLOR, având în vedere premisele de dezvoltare ale țării și prezența mai multor producători din Ucraina, concentrați în prezent pe planurile de reconstrucție ale țării aflate la Nord de România.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Dogwifhat s-a prăbușit. O nouă monedă meme strânge 300.000 USD în prevânzare (P)

Dogwifhat (WIF), moneda meme care continuă să stârnească un val de conversații în comunitatea crypto,…

16 ore ago

Din 13 mai, o nouã ediţie Tezaur: dobânzi neimpozabile de pânã la 6,85% pe an la titlurile de stat

Românii pot investi, începând de luni, 13 mai, în titlurile de stat TEZAUR, cu maturitãţi…

16 ore ago

Peste 300 de tone de peşte şi produse din peşte au fost verificate de ANPC, iar la 71 de tone au fost găsite nereguli

Peste 300 de tone de peşte şi produse din peşte au fost verificate de comisarii…

18 ore ago

Grupul Mol a înregistrat un profit de 382 de milioane de dolari, în scădere cu 29%

Grupul Mol a înregistrat în primul trimestru un profit înainte de impozitare de 382 milioane…

18 ore ago

Freshful by eMAG: peste 123.000 de ouă și 4.600 de cozonaci și pască au fost comandate anul acesta de Paște

Pregătirile pentru Paște au fost făcute online, iar Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online,…

19 ore ago

„Străzi deschise – Promenadă urbană”: Strada Pajurei din Sectorul 1 va fi deschisă pietonilor în weekendul 11-12 mai

Strada Pajurei, între strada Presei şi strada Făurei, va fi liberă de maşini şi deschisă…

19 ore ago

Acest website folosește cookies