Ştiri

Raluca Radu, ANSWEAR: “Piața comerțului online din CEE va avea în continuare o creștere dinamică în sectorul de fashion“

Livrarea cât mai rapidă, asigurarea unui proces de returnare cât mai simplu posibil, cel mai eficient serviciu pentru clienți și extinderea numărului de branduri din portofoliu sunt principalele obiective din 2021 ale retailerului online polonez ANSWEAR pentru cele 7 piețe europene în care activează, inclusiv România.

În timpul pandemiei, multe persoane s-au îndreptat către shopping online din motive de siguranță, ceea ce a dus la creșterea numărului de clienți și vânzărilor de pe ANSWEAR.

“Întrucât pe piețele din CEE rata pătrunderii comerțului online este mai mică față de Europa de Vest, piața comerțului online din această regiune va avea în continuare o creștere dinamică în sectorul de fashion“, spune Raluca Radu – foto, Country Manager ANSWEAR România.

Datorită acestor tendințe din ecommerce, schimbării comportamentului de consum al clienților și noutăților pe care le pregătește, compania va continua și în acest an ritmul ascendent în privința creșterii vânzărilor și numărului de clienți.

Din cauza limitărilor și distanțării fizice nu s-au mai organizat concerte, spectacole, evenimente și petreceri. Prin urmare, clienții nu au avut nevoie să cumpere ținute elegante, precum rochii, costume, cămăși sau pantofi cu toc. În același timp, s-a conturat mai mult nevoia de a purta haine confortabile în îndelungul timp petrecut acasă, precum tricouri, pantaloni de trening, leggings, pijamale, lenjerie de corp, papuci și articole de îmbrăcăminte sport.

Preconizăm că tendința de a purta și cumpăra haine confortabile va persista în continuare și de aceea am dezvoltat oferta pentru aceste categorii de produse și pentru sezonul următor”, mai spune Raluca Radu.

În prezent, în portofoliul companiei există peste 400 branduri, iar în 2021 clienții vor descoperi noi branduri de top. În viitorul apropiat dorim să ne concentrăm în principal pe dezvoltarea portofoliului de branduri, însă nu excludem posibilitatea să adăugăm și alte categorii, dacă acestea se vor potrivi cu business-ul și strategia ANSWEAR”, susține Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR România.

NewMoney

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

2 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

2 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

2 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

2 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

2 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

2 zile ago

Acest website folosește cookies