Proleasing Motors și-a crescut afacerile până la 43,6 mil. euro în 2019 și ia în calcul noi investiții în 2020

NewMoney 02/01/2020 | 12:56 Ştiri
Proleasing Motors și-a crescut afacerile până la 43,6 mil. euro în 2019 și ia în calcul noi investiții în 2020

Proleasing Motors a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 43,6 milioane de euro, cu circa 17% mai mult față de anul anterior. La acest rezultat au contribuit creșterile inviduale pe toate liniile de business ale companiei – de vânzări auto noi și rulate, dar și de servicii post-vânzare.

Cea mai dinamică a fost divizia de vânzări auto Hyundai. Aceasta a intrat în portofoliul companiei la începutul anului 2018, a încheiat primul an de activitate cu 133 unități livrate, iar pe al doilea cu 240 de unități.

Potrivit unui comunicat de presă, a doua cea mai performantă divizie este vânzări automobile BMW care, după un an 2018 stagnant, a încheiat 2019 cu o creștere de 25%. Automatizarea proceselor de business a reprezentat, de altfel, o prioritate pentru companie, care a încheiat anul 2019 cu același nivel al costurilor administrative ca în anul anterior, pe fondul unei creșteri de 17% a businessului. Această divizie rămâne o prioritate și pentru anul 2020, pentru a doua faza a investițiilor fiind vizate în principal departamentele de suport: financiar-contabil, respectiv logistic.

Un obiectiv important pentru companie este dezvoltarea serviciilor post-vânzare, cu concentrarea eforturilor de creștere pe divizia de tinchigerie-vopsitorie. În acest sens, primul pas a fost realizat tot în 2019, când – prin achiziția unei noi capacități de service în Prahova – Proleasing Motors și-a creat premisele pentru dublarea volumului de activitate pe acest segment în următorii 3 ani. Pentru 2020, principala provocare va fi păstrarea trendului pozitiv al business-ului, cu o creștere consecventă de 10% pe toate segmentele de activitate.