Proiectul imobiliar de 220 de milioane de euro pe care Dascălu și sud-africanii de la Atterbury îl ridică la Timișoara va fi inaugurat peste un an

Andreea Neferu 20/11/2017 | 13:44 Ştiri
Proiectul imobiliar de 220 de milioane de euro pe care Dascălu și sud-africanii de la Atterbury îl ridică la Timișoara va fi inaugurat peste un an

Prima etapă de dezvoltare a proiectului imobiliar mixt Openville de la Timișoara, dezvoltat de antreprenorul Iulian Dascălu în parteneriat cu sud-africanii de la Atterbury în urma unei investiții de 220 de milioane de euro, va fi inaugurată în al patrulea trimestru al anului viitor.

Această primă etapă cuprinde 100.000 de metri pătrați de birouri, o suprafață de 47.000 de metri pătrați de retail (care se va adăuga mallului existent Iulius Mall, cu 71.000 de metri pătrați în prezent), un parc de 55.000 de metri pătrați, un pasaj subteran destinat traficului auto şi peste 1.500 de noi locuri de parcare.

Lucrările de extindere a spațiilor de retail vor fi demarate până la sfârșitul acestui an, iar în primă etapă vor fi deschise 100 de noi magazine. Numele noilor chiriași pe segmentul de retail ar urma să fie anunțate în perioada următoare, potrivit companiei de dezvoltare imobiliară Iulius, controlată de Dascălu și de Aterburry.

La momentul finalizării primei etape în ultima parte a anului viitor, componenta de birouri a Openviile, construită sub brandul United Business Center (UBC). va include o suprafaţă de 50.000 de metri pătrați în operare (în clădirile UBC 1, UBC 2 şi UBC 3) şi alţi 50.000 de metri pătrați în construcţie (în clădirea UBC 0).

Până în prezent, au fost finalizaţi 18.000 de metri pătrați (în clădirea UBC 2), alţi 13.000 de metri pătrați vor fi livraţi în luna decembrie (în clădirea UBC 1), iar 19.000 de metri pătrați se află în construcţie şi vor fi finalizaţi anul viitor (în clădirea UBC 3).

A doua etapă a proiectului Openville Timişoara include dezvoltarea a aproximativ 85.000 de metri pătrați de spaţii office (în alte patru clădiri) şi a 25.000 de metri pătrați de spaţii de retail, ”în funcţie de cerinţele pieţei”, potrivit Iulius.

Antreprenorul ieșean Iulian Dascălu a vândut anul acesta sud-africanilor de la Atterbury 50% din rețeaua de malluri Iulius și din viitorul ansamblu imobiliar multifuncțional Openville din Timișoara. Parteneriatul cu cei de la Atterbury nu include și ansamblul multifuncțional Palas Iași.


Sursă foto: Iulius

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.