Profit la Pet: 3,65 milioane de euro din forme de sticle

Florel Manu 23/02/2017 | 14:11 Ştiri
Profit la Pet: 3,65 milioane de euro din forme de sticle

Cu o cifră de afaceri de 23 de milioane de euro, Pet Star din Slobozia este cel mai mare producător de preforme PET din regiune. Compania, controlată de antreprenori români a avut, în 2016, un profit brut de 3,65 de milioane de euro.

Aceste rezultate au fost susținute de creșterea eficienței producției, dar și de diversificarea portofoliului de clienți.

„Am finalizat mutarea producției într-o nouă fabrică, ceea ce ne-a permis susținerea acestei creșteri și ne oferă oportunități pentru diversificare de produse și volume sporite, în 2017”, a declarat Mirela Drăgoi, Președinte Executiv Pet Star Holding.

Noua unitate de producție Pet Star deține în prezent opt linii de fabricare a preformelor PET și utilizează tehnologii de vârf din domeniul injecției în mase plastice. Investiția în fabrică s-a ridicat la nouă milioane de euro, la care se adaugă investițiile în echipamentele moderne de producție estimate la 21 de milioane de euro.

Pet Star_preforme

Capacitatea de producție a fabricii este de 1,2 miliarde de unități anual, cu 18% mai mare decât în vechea unitate de producție, ceea ce poziționează Pet Star în topul producătorilor de preforme PET din zona Balcanilor, mai transmite compania.

Compania a exportat anul trecut 17% din totalul volumelor de vânzări în țări din regiune – Grecia, Bulgaria, Ungaria, Malta, Moldova, dar și în Statele Unite ale Americii. Cel mai mare volum, 10% din producție, este exportat în Ungaria, către companii din industriile uleiului și băuturilor răcoritoare. În ceea ce privește producția distribuită intern, care acoperă 83% din volumul de vânzări, categoria de produse cu cea mai mare pondere este reprezentată de preformele pentru ape minerale și bere.

În total, Pet Star livrează preforme pentru 106 clienți din România și din regiune, fiind activă în șase piețe externe.

 


FOTO: Pet Star

Cu o experiență de peste 20 de ani în presa românească, Florel Manu a debutat la Radio PRO FM, după care și-a continuat activitatea la mai multe trusturi media precum PRO TV, Antena1 și Antena3, Adevărul, The Money Channel. Acoperă domeniile retail, real estate și turism.