Profihairshop are planificate investiţii de o jumătate de milion de euro în 2017

Gabriel Bucur 14/02/2017 | 13:37 Ştiri
Profihairshop are planificate investiţii de o jumătate de milion de euro în 2017

Profihairshop, retailer specializat în comercializarea produselor profesionale pentru îngrijirea părului, a înregistrat anul trecut vânzări în valoare de 5,6 milioane de euro, în creştere cu 38% faţă de anul anterior, potrivit datelor comunicate de companie. Totodată, Profihairshop și-a bugetat pentru acest an investiții de aproape 500.000 de euro, care includ deschiderea a cinci noi magazine și extinderea depozitului pe care compania îl deține în Sibiu.

Avansul afacerilor Profihairshop din 2016 se datorează extinderii reţelei naționale de magazine cu încă cinci unități, după o investiție de 250.000 euro. De asemena, un alt factor care a influențat vânzările este interesul tot mai crescut al românilor pentru produsele profesionale de îngrijire a părului.

Femeile au reprezentat 85% din totalul cumpărătorilor de produse comercializate de Profihairshop. Totuși, numărul bărbaților cumpărători este în continuă creștere în ultimii ani, anunță compania.

Cele mai achiziţionate produse au fost şampoanele profesionale, măştile-tratament şi vopselele, urmate de produsele pentru styling, manichiură, cosmetică şi accesoriile pentru păr, iar 70% din clienţi au apelat la consiliere în alegerea produselor. Valoarea medie a unui bon a fost de o sută de lei, iar cele mai bune vânzări au fost înregistrate în luna decembrie.

„Segmentul produselor profesionale de îngrijire a părului reprezintă o piaţă tânără în România, însă dinamică şi aflată în continuă creştere, ceea ce ne bucură şi ne ambiţionează (…). Pentru acest an ne-am planificat investiţii de circa 500.000 Euro în deschiderea a încă cinci magazine în judeţe în care încă nu suntem prezenţi şi în extinderea depozitului din Sibiu. În paralel cu aceste investiţii, vom continua să aducem clienţilor din România cele mai noi produse profesionale lansate pe piaţa internaţională”, a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner în cadrul Profihairshop.

Lanţul de magazine Profihairshop numără 27 de unităţi, în cele mai importante malluri din Bucureşti şi din alte zece oraşe mari din ţară. Un magazin Profihairshop amplasat într-un centru comercial înregistrează vânzări medii anuale în valoare de 5.000 – 10.000 euro/mp/an. Lansat în 2009, Profihairshop face parte din grupul dezvoltatorului imobiliar OASIS retail & development din Sibiu, condus de Klaus Reisenauer şi Kurt Wagner şi este în prezent cel mai mare retailer din România specializat în comercializarea de produse profesionale de îngrijire a părului.

Piaţa produselor cosmetice profesionale vândute în afara saloanelor din România este estimată la 28 de milioane de euro. Ponderea cea mai mare este deţinută de produsele pentru îngrijirea părului (17 milioane de euro), urmate de produsele pentru îngrijirea corpului (7 milioane de euro) şi cele de manichiură – pedichiură (3 milioane de euro). În prezent, acest segment reprezintă circa 5% din totalul pieţei de cosmetice din ţară, în timp ce în ţările dezvoltate ocupă între 15% şi 20% din piaţă.

 


FOTO: Profihairshop

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.