Producătorul de suplimente alimentare și ceaiuri Alevia a investit aproape 2 milioane de euro într-un nou spațiu de producție

Cristina Dobreanu 25/07/2017 | 14:06 Ştiri
Producătorul de suplimente alimentare și ceaiuri Alevia a investit aproape 2 milioane de euro într-un nou spațiu de producție

Alevia, compania românească specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri, a finalizat lucrările pentru un nou spațiu de lucru, investiție estimată la aproximativ 2 milioane de euro.

În baza acestei extensii și a măririi spațiului de producție, compania estimează o creștere a cifrei de afaceri cu minim 20% anual în următorii 5 ani.

Astfel, în planul de investiții al companiei se regăsește achiziția unei hale cu o suprafață de 2.000 metri pătrați și, mai recent, încă una alăturată de 1.000 de metri pătrați, în total 3.000 de metri pătrați. Hala de 2.000 de metri pătrați găzduiește depozitul de livrări, care a fost relocat din vechiul spațiu de depozitare, secția de ceaiuri și trei noi linii de producție, iar cea de 1.000 de metri pătrați găzduiește depozitele de materie prima și de produse finite.

Suprafața noului depozit de livrări s-a mărit astfel de la 170 de metri pătrați la 600 de metri pătrați, iar depozitarea se face pe șase niveluri în loc de trei, cum era în depozitul anterior. Secția de ceaiuri dispune în prezent de o suprafață de 500 metri pătrați și pentru aceasta a fost achiziționată o serie de utilaje noi menite să dubleze capacitatea de producție.

Și numărul de angajați va crește cu circa 30-40 de persoane. În prezent, compania are 210 angajați.

Alevia a încheiat anul trecut cu afaceri de 5 milioane de euro, realizând o creștere de 17% față de 2015. Pentru acest an, compania preconizează creșterea vânzărilor cu minim 20-25%, până la circa 5,8 milioane de euro.

Portofoliul Alevia cuprinde peste 140 de tipuri de suplimente alimentare și 60 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii și magazine naturiste, lanțuri de farmacii (Catena, Dona, Sensiblu) și supermarketuri (Auchan, Lidl, Carrefour, Kaufland) din România.

 


FOTO: Alevia

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.