ProCosmetic a avut o creștere de peste 30% în prima jumătate a anului 2021

NewMoney 11/11/2021 | 16:19 Ştiri
ProCosmetic a avut o creștere de peste 30% în prima jumătate a anului 2021

Într-o perioadă în care distanțarea și evenimentele sociale au fost limitate, utilizarea cosmeticelor și a produselor de îngrijire în propria casă a devenit o realitate, această categorie din urmă înregistrând un trend ascendent din punct de vedere al vânzărilor. Magazinul online ProCosmetic a înregistrat o creștere de 30% a vânzărilor în prima jumătate a anului, față de aceeași perioadă din anul precedent.

Produsele de înfrumusețare au fost printre cele mai cumpărate cosmetice de către români în prima jumătate a anului 2021. Balanța categoriilor de produse s-a schimbat din cauza pandemiei, a faptului că saloanele de înfrumusețare au funcţionat cu restricţii, după ce în lockdown au fost închise temporar.

Astfel, a crescut categoria de produse destinate îngrijirii personale acasă (produse dedicate îngrijirii părului, produse pentru îngrijirea pielii și aparate de tuns și coafat) și a scăzut cererea pentru produse de înfrumusețare (make-up), din cauza purtării măștii.

„Tendința îmbucurătoare este că am înregistrat o creștere de 30% în prima jumătate a anului, româncele s-au orientat către produse calitative, din gama îngrijirii părului, produse destinate epilării, cât și către aparatelor de tuns și coafat părul. Se văd efectele pandemiei, în ceea ce privește schimbarea ritualului de îngrijire, deoarece a crescut preocuparea pentru tot ce înseamnă îngrijire personală, cu o tendință ascendentă spre produse profesionale specifice serviciilor din saloanele de frumusețe. Piața produselor cosmetice a fost afectată, dar și-a păstrat trendul de creștere, propulsată de produsele destinate îngrijirii părului. ” a declarat Teodor Sipos – foto, Co-owner Procosmetic.

30% creștere pentru achiziții online de produse cosmetice

Categoria produselor de îngrijire personală a devenit motor pentru piața de cosmetice. Obligativitatea purtării măștii de protecție a condus inevitabil la renunțarea în a folosi rujul și a altor cosmetice de acest gen. În plus, restricțiile de a testa cosmetice în magazine a condus la îndreptarea cumpărătorilor către achiziții online. Printre schimbările de comportament ale clienților de beauty remarcate de specialiști în ultima perioadă se numără și importanța pe care o acordă proximității magazinelor de unde își fac cumpărăturile.

”De la începutul pandemiei am avut o creștere de aproximativ 30% deoarece clienții s-au orientat în această perioadă de restricții către utilizarea produselor Procosmetic chiar la ei acasă, făcând achiziții în siguranță din magazinul nostru online.” a mai declarat Teodor Sipos.

 ”Așteptăm cu nerăbdare Black Friday din acest an, pe fondul unui interes crescut pentru cumpărături online care s-a accentuat în ultimii ani și a determinat o schimbare importantă în comportamentul de consum al cumpărătorilor, care au înțeles că pot face achiziții mult mai simplu și în siguranță online.” a continuat acesta.