Povestea programatorului din Iași care a renunțat să mai lucreze proiecte pentru alții. În ce constă afacerea sa

Florel Manu 27/09/2018 | 14:33 Digital
Povestea programatorului din Iași care a renunțat să mai lucreze proiecte pentru alții. În ce constă afacerea sa

Cu peste 20.000 de angajați în indus­tria IT, Iașiul intră alături de Bucu­rești, Cluj și Timișora în clubul select al polurilor românești cu valoare adăugată în tehnologie. Studiu local de caz: Intelligentbee. 

Acest articol a apărut în numărul 49 (24 septembrie – 7 octombrie) al revistei NewMoney

La sfârșit de mai și început de iunie, Iașiul trepida la ediția a doua a Afterhills, cel mai mare festival în aer liber din regiunea Moldovei. Așa cum în București sau la Cluj, biletele pentru astfel de evenimente se vând, de re­gulă, online, și Iașiul a venit cu această soluție, pentru a evita aglomerația de la casele de bilete clasice.

În spatele platformei de vânzare online a biletelor pentru Afterhills se află Intelligentbee, o companie de servicii IT din Iași, care până acum era impli­cată doar în proiecte outsourcing. Practic, platforma de self-ticketing Eventway – dezvoltată special pentru Afterhills – este primul mare produs propriu din cei opt ani de existență ai compa­niei; o platformă care se bazează pe mo­delul Business-to-Business și se adre­sează organizatorilor de evenimente locali ori din afara țării.

Articol vizibil în întregime doar pe bază de abonament.

Cu o experiență de peste 20 de ani în presa românească, Florel Manu a debutat la Radio PRO FM, după care și-a continuat activitatea la mai multe trusturi media precum PRO TV, Antena1 și Antena3, Adevărul, The Money Channel. Acoperă domeniile retail, real estate și turism.
← Close