Porfir sau optimismul: „Urmează niște vremuri cu mult mai bune decât ne imaginăm”

Andreea Neferu 13/01/2017 | 18:01 Oameni
Porfir sau optimismul: „Urmează niște vremuri cu mult mai bune decât ne imaginăm”

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Dincolo de strategiile de dezvoltare a unui business de 30 de milioane de euro anual, Adrian Porfir, manager pentru Europa de Sud-Est al producă­torului de materiale de construcții Joris Ide, se uită constant la imaginea de ansamblu a economiei românești. Iar previziunile pentru 2017 sunt optimiste (aproape) până la capăt.

„Suntem un popor foarte creativ. Poate acest lucru vine și din faptul că ne plictisim repede și atunci decidem să facem ceva nou sau să inovăm“, spune, mai în glu­mă, mai în serios, Adrian Porfir, cel care conduce din 2011 businessul pentru Europa de Sud-Est al producătorului de materiale de construcții Joris Ide, parte a Kingspan (Irlanda).

Cumva, afirmația sa justifică și unele dintre mutările din ultima perioadă ale companiei pe care o conduce.

Articol vizibil în întregime doar pe bază de abonament.

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.