Ştiri

Polonezii de la Answear estimează vânzări de 3,9 milioane de euro în România, cu ocazia campaniei de Black Friday

Săptămâna viitoare, retailerul online de fashion Answear România lansează campania de Black Friday cu reduceri de până la 70% inclusiv la colecțiile noi ale unor branduri renumite. În total, retailerul estimează vânzări de 3,9 milioane de euro, în creștere cu 30% față de anul anterior.

“Vom începe săptămâna viitoare campania de Black Friday și pregătim reduceri masive și reale de la jumătatea lui noiembrie până la finalul lunii. Anul trecut, pe durata campaniei Black Friday am vândut online de 3 milioane de euro, iar în acest an ne așteptăm la o creștere de peste 30% față de 2019”, spune Raluca Radu (foto), Country Manager Answear România.

Astfel, o noutate pentru campania din 2020 este faptul că vor fi mai multe branduri de top cu reduceri de până la 70%, precum Guess, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Calvin Klein, Polo Ralph Lauren, Adidas, Pepe Jeans. Iar cele mai mari reduceri vor fi chiar pentru produsele de sezon: geci, canadiene, articole sportive, cizme, botine, pulovere, dar vor fi reduceri și pentru bluze, cămăși, tricouri, hanorace, pantofi.

Dacă anul trecut cele mai multe cumpărături s-au făcut la 00:00, urmat de ora 14:00, anul acesta compania se așteaptă ca seara să se realizeze cele mai multe comenzi pentru că și utilizatorii au în prezent un alt program din cauza pandemiei. Tot în 2019, cea mai mare sumă alocată în cadrul unei comenzi a fost de 14.000 lei și a conținut un număr 7 produse.

“Ne așteptăm la o comandă medie de 300 lei și la vânzări totale de 3,9 milioane de euro. În procente, cel mai mare discount de pe ANSWEAR va fi de 70%, iar ca valoare va fi suma de 1.500 lei”, susține Raluca Radu.

Pe lângă intervalul dedicat cumpărăturilor online de Black Friday, o altă schimbare în comportamentul clienților față de anul anterior se preconizează a fi în privința modalității de plată: “Credem că se va păstra un procent mult mai ridicat față de anul trecut pentru plățile online cu cardul. Ne așteptăm la un număr de 4 ori mai mare decât anul trecut de plăți online prin card”, explică Raluca Radu.

Pentru ANSWEAR, anul 2020 a însemnat creștere: pe toată perioada ianuarie – octombrie 2020 a înregistrat o evoluție de 30% față de anul trecut, tot anul acesta portofoliul a depășit 350 de branduri, doar în 2020 fiind adăugate aproximativ 50 de branduri noi. Cum în general creșterea din acest an este de peste 30% pentru totalul vânzărilor anuale ale Answear, retailerul online estimează să încheie anul cu o creștere de minim 30%.

NewMoney

Recent Posts

Biden impune Chinei taxe vamale de 100% pentru a proteja producția locală. Când se vor vedea efectele pentru companii?

Politicilor de susținere prin finanțare pentru industria locală americană li se adaugă măsuri  de protecție…

30 de minute ago

Piața românească de investiții imobiliare a încheiat primul trimestru din 2024 cu tranzacții de 202 milioane de euro

Primul trimestru din 2024 s-a încheiat cu investiții imobiliare în valoare totală de 202 milioane…

55 de minute ago

Lucrări de reparaţii la reţeaua de termoficare din Capitală. Sute de blocuri rămân fără apă caldă

Compania Municipală Termoenergetica Bucureşti (CMTEB) S.A. anunţă, marţi, lucrări de înlocuire şi de reparaţii pe…

o oră ago

Ryanair înregistrează un profit record și anunță că numărul de pasageri a depăşit nivelul pre-COVID

Compania de transport aerian low-cost Ryanair a raportat luni cel mai bun profit anual al…

2 ore ago

Meteorologii anunţă temperaturi peste cele obişnuite în următoarele săptămâni

Meteorologii anunţă temperaturi peste cele obişnuite în această perioadă în jumătatea de nord a ţării…

2 ore ago

Raport PwC: 60% dintre companiile din Europa Centrală și de Est cred că expunerea la anumite riscuri aduce oportunități de creștere

Majoritatea (60%) companiilor din Europa Centrală și de Est (ECE) cred că anumite riscuri, precum…

2 ore ago

Acest website folosește cookies