PODCAST. Ce se întâmplă cu cele trei afaceri pe care Daniela Marișcu le-a ales ca jurat la „Imperiul Leilor”

PODCAST. Ce se întâmplă cu cele trei afaceri pe care Daniela Marișcu le-a ales ca jurat la „Imperiul Leilor”

Antreprenoarea constănțeană Daniela Marișcu (40 de ani) s-a consacrat prin activitatea din domeniul proiectării și realizeazării de centre de agrement și piscine private. În calitate de jurat în emisiunea „Imperiul Leilor” difuzată de PRO TV, a început demersurile pentru a investi circa 300.000 de euro în trei start-up-uri din HoReCa, agrement și gaming. Pandemia  a schimbat atât evaluările celor trei companii, cât și – pe alocuri – strategia acestora.

Acest podcast a fost înregistrat pe 4 iunie 2020 și durează 22 de minute și 22 de secunde.

Câteva din declarațiile Danielei Marișcu la Podcast de criză:

„În mintea mea, criză înseamnă război, foamete, secetă. Acum, banii sunt, ei au fost retrași din flux.”

„Simt că lucrurile se vor reașeza cu mai multă înțelepciune, atât social vorbind, cât și uman și economic. Am încredere că asta va îndrepta atenția clienților către produse de calitate care să reziste cel puțin cinci ani.”

„Facem angajări. Avem listat un anunț pentru minimum zece posturi. Acum avem circa 100 de angajați direcți.”

„Ne apropiem de atragerea unei finanțări pentru aplicația de birou virtual YooSend. Avem nevoie de minimum două milioane de euro.”

„Pentru Sushi Time (una dintre afacerile descoperite la Imperiul Leilor, n.r.) facem analiza preliminară lansării francizei. Avem și un proiect pilot pentru Constanța. Nu marșăm pe restaurante. Compania a pivotat pe delivery și pe centre de producție pentru delivery, take away sau drive in.”

„Pentru mine impactul emoțioal al acestui status (criza COVID-19, n.r.) nu m-a făcut să iau vreo hotărâre în sensul renunțării la vreuna dintre investițiile de la Imperiul Leilor. Atunci când îmi aleg să merg alături de niște oameni, merg pe termen lung.”

”Însă am supus businessurile unei analize mult mai exigente și poate că de aceea nici nu am finalizat încă acordurile de parteneriat.”

„Amânarea difuzării Imperiului leilor a fost de bun simț. Producătorii au comunicat amânarea până la normalizarea unei situații de piață. Sunt sigură că vor valorifica toate episoadele. Planurile erau să mai fi cel puțin un sezon.”

Daniela Marișcu, carte de vizită

Numele Danielei Marișcu, antreprenoare din Constanța a devenit cunoscut la nivel național, după ce a participat în calitate de jurat la emisiunea „Imperiul Leilor”. PRO TV a întrerupt difuzarea showului pe durata pandemiei, însă Daniela Marișcu și-a continuat toate proiectele mai mici sau mai mari. Cu toate că principalele sale afaceri, Aqua Azur și Aqua Experience se află în colimatorul crizei, antreprenoarea spunea într-un interviu acordat recent revistei NewMoney că va reuși să treacă hopul. Foarte pe scurt, principalele sale companii proiectează și realizează centre de agrement și piscine private și au avut venituri de circa 1,3 milioane de euro anul trecut. 

Notă: Acest podcast a folosit fragmente muzicale sau sonore din gerenricul emisiunii „Imperiul Leilor”, difuzată de PRO TV, „Vampire sound effects (Youtube) și „Fields o Gold” (Sting).

Ionuț Ancuțescu are o experiență de peste 17 ani în presa economică și de business. A lucrat la publicațiile Ziarul Financiar, Capital, Biz, Business Magazin, Money Express, Forbes și Adevărul Financiar, iar acum este redactorul-șef al revistei NewMoney.