Pizza Hut vrea să utilizeze tehnologia AI pentru a recomanda clienților ce să mânânce în funcție de vremea de afară, indiferent din ce țară locuiesc, scrie Business Insider. Lanțul de restaurante își construiește propria tehnologie AI internă pentru a înțelege mai multe despre ceea ce își doresc clienții săi, a declarat Tristan Burns, șeful global de analize al Pizza Hut Digital Ventures.
Burns a declarat că Pizza Hut se afla în stadiile incipiente ale dezvoltării tehnologiei. El nu a oferit detalii despre modul în care vremea va afecta recomandările companiei.
Acesta a adăugat că Pizza Hut Digital Ventures, fondată de lanț în 2016, a evitat să cumpere programe AI în favoarea construirii unei platforme specifice afacerii sale globale. Echipa Digital Ventures se concentrează pe digitalizarea experienței clienților.
Alte lanțuri de restaurante au investit în tehnologia AI în ultimii ani, din diferite motive. În 2019 McDonald’s a cumpărat tehnologia de recunoaștere a vocii Apprente pentru a accelera comenzile la drive-thru. Sistemul a fost ulterior tesat în 10 restaurante McDonald’s.
În martie, Yum!, compania mamă a Pizza Hut, KFC și Taco Bell, care valorează 40 miliarde dolari, a anunțat că va achiziționa firma AI Kvantum pentru a studia mai bine comportamentul de cumpărare al clienților săi.
Sectorul de e-commerce din România este evaluat la aproximativ 7 miliarde de euro pentru finalul…
Ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că programul Start Up Nation, va beneficia din…
Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a declarat vineri că rezultatele investigaţiei sectoriale privind sectorul bancar…
Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…
Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…
Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…
Acest website folosește cookies