Pizza Hut Delivery inaugurează o nouă unitate în București, în urma unei investiții de 250.000 de euro

Cristina Dobreanu 12/04/2018 | 13:47 Ştiri
Pizza Hut Delivery inaugurează o nouă unitate în București, în urma unei investiții de 250.000 de euro

Lanţul de restaurante cu livrare la domiciliu, Pizza Hut Delivery, a deschis o nouă locaţie în Bucureşti, situată în sectorul 1 al Capitalei, în Bucureștii Noi. Odată cu deschiderea acestei locaţii, Pizza Hut Delivery deţine 18 unităţi la nivel naţional.

Noua locaţie, în care vor lucra 20 de persoane, ocupă o suprafaţă de 92 de metri pătraţi.

„Pizza Hut Delivery este un brand care se adaptează constant la nevoile consumatorilor, într-o lume digitalizată și aflată în continuă schimbare. Cu ocazia deschiderii locaţiei cu numărul 18 din portofoliu nostru, ne continuăm strategia de a fi cât mai aproape de clienţii noştri fideli”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Sphera Franchise Group.

Pizza Hut Delivery, conceptul de livrare la domiciliu lansat de Pizza Hut, furnizează produse numai la pachet şi prin livrare. Brandul a intrat pe piaţa românească în decembrie 2007, odată cu deschiderea primei locații în zona Vitan din București. În prezent, Pizza Hut Delivery deţine 18 unităţi dintre care 14 în Bucureşti și câte una în Brașov, Cluj, Popeşti Leordeni și Ploieşti.

CITEȘTE ȘI: KFC mai pune pe harta Bucureștiului un restaurant, iar rețeaua națională ajunge la 71 de unități

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.

Sphera Group s-a listat la Bursa de la București în noiembrie 2017 și are o capitalizare de aproximativ 257 de milioane de euro. Potrivit rezultatelor preliminare aferente anului trecut, Sphera Group a deschis 15 restaurante, cu trei mai puține decât și-a propus grupul, din cauza întârzierilor în emiterea aprobărilor de deschidere. Pentru 2018 însă, Sphera Group intenționează să mai deschidă 23 de restaurante, întreaga rețea urmând să ajungă, până la finalul acestui an, la 139 de unități.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.