Toyota România: Piaţa auto din România ar putea creşte în 2019 cu 15%. Cererea de autoturism hybrid, în creștere

NewMoney 12/04/2019 | 16:50 Ştiri
Toyota România: Piaţa auto din România ar putea creşte în 2019 cu 15%. Cererea de autoturism hybrid, în creștere

Piaţa auto din România ar putea creşte în 2019 cu 15%, față de anul trecut, ascensiune la care contribuie și cererea tot mai mare de autoturisme hybride spun reprezentanții locali ai Toyota, companie care a lansat, miercuri, șase modele noi în țara noastră. 

Conform statisticilor APIA, Toyota România a fost lider național în 2018 în vânzarea de mașini hybrid, cu o cotă de 69% pe segmentul eco. Compania a vândut anul trecut 5.745 de vehicule, dintre care 57% au fost modele hybrid.

Compania estimează că vânzările modelelor hybrid vor continua să crească și anul acesta și estimează că ponderea va fi de aproximativ 60% din numărul total de vehicule vândute, estimat la 7.000 de unități Toyoya și 250 de unități Lexus.

În contextul în care piața auto din România ar urma să crească cu 15% anul acesta, reprezentanța locală a mărcii japoneze a lansat șase modele noi: Corolla Sedan, Corolla Hatchback, Corolla Touring Sports, RAV4, Prius Plug-In, Camry, la care se adaugă două modele Lexus: ES și UX.

Compania a anunțat că toate noile modele au la bază platforma TNGA (Toyota New Global Architecture), un concept nou pe care se vor construi toate mașinile Toyota și care include 2 componente-cheie: performanța și personalitatea mașinii.

„Performanța se referă la platforma în sine, partea nevăzută a mașinii, comună tuturor modelelor. Aceasta oferă șoferilor o plăcere sporită la volan, în deplină siguranță, grație Toyota Safety Sense, un pachet de tehnologii avansate de siguranță activă, aflate în dotarea standard la noile modele. Personalitatea se referă la design, la caroserie și cabină, de fapt la partea vizibilă a mașinii. Acest concept aduce o personalitate distinctă, unică, fiecărui model în parte, cu un confort sporit pentru șofer și pasageri”, explică Mirela Grigore, director marketing Toyota România. Anul acesta ne dorim să ne uimim clienții.

Cu peste 46 de milioane de unități comercializate de-a lungul a 11 generații, Corolla este un model care a făcut istorie din 1966, fiind cel mai vândut model la nivel global.

„Cu noua generație Corolla se deschide o altă eră, grație noilor motorizări hybrid, aflate la a 4-a generație și disponibile pe cele trei caroserii. Lansăm în același timp și noua generație RAV4, un alt model de referință pentru piața auto globală, fiind creatorul segmentului SUV. Noul RAV4 se diferențiază prin robustețea noului design si performanțele off-road remarcabile”, a adăugat Mirela Grigore.

Toyota România a încheiat 2018 cu o cifră de afaceri de 304 milioane de euro, în creștere cu 23% comparativ cu 2017.

 

 

 

d