Patru din zece vizitatori ai showroom-urilor Volkswagen se interesează de mașinile electrice

Emil Popescu 13/09/2017 | 14:35 Ştiri
Patru din zece vizitatori ai showroom-urilor Volkswagen se interesează de mașinile electrice

Mașinile electrice câștigă tot mai multe teren în România, patru din zece vizitatori ai showroom-urilor Volkswagen arătându-se interesați să cumpere un astfel de model, potrivit importatorului Porsche România.

„Estimăm un număr de 80 de mașini (electrice, n.r.) vândute până la finalul anului. Mașinile electrice au devenit și mai accesibile prin Programul Rabla Plus – de exemplu, modelul e-up! poate fi achiziționat prin finanțarea oferită de Porsche Finance Group, la o rată de 100 euro (TVA inclus)” a declarat Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.

Directorul general al Porsche România, Brent Valmar, a afirmat că în următorii doi ani în fiecare dintre cele 90 de locații ale distribuitorilor grupului Volkswagen din România va exista cel puțin un punct de încărcare pentru mașini electrice.

În prezent, în rețeaua de distribuitori ai mărcii Volkswagen există 18 puncte de încărcare. Prima unitate de tip fast charging din România a fost instalată de compania Renovatio, în 2015, la sediul Porsche România.

Rețeaua Renovatio vrea ca până la sfârșitul anului 2020 să ajungă la 100 de stații de încărcare rapidă, din care 60 fac parte dintr-un proiect finanțat cu fonduri europene.

În ultimii cinci ani, Volkswagen a investit peste trei miliarde de euro în dezvoltarea de tehnologii auto alternative și intenționează să tripleze această sumă în următorii cinci ani. Grupul german vrea să lanseze până în 2025 nu mai puțin de 80 de modele electrice.


Sursa foto: Volkswagen

Emil are o experiență de peste 15 ani în presa economică, din care 13 la agenția Mediafax. Pentru NewMoney scrie pe domenii precum energie, industrie și auto.