Ştiri

Pandemia schimbă Black Friday 2020: evoMAG estimează o creștere de aproximativ 20% a vânzărilor

evoMAG crește stocurile cu 50% și reorganizează activitatea de recepție a mărfii și de procesare a comenzilor, ca parte a strategiei de anul acesta de pregătire pentru cel mai important eveniment de shopping al anului, Black Friday.

Spre deosebire de anii trecuți, evoluția pandemiei de COVID-19 schimbă regulile de desfășurare a Black Friday și obligă magazinele online la pregătiri mai ample și mai din timp, cu resurse mai mari.

„Estimăm, anul acesta, o creștere de aproximativ 20% a vânzărilor realizate în perioada de Black Friday față de BF-ul trecut. Investiția de la începutul anului în sistemul de management al depozitului ne permite să creștem stocurile acum cu 50% și, prin urmare, să livrăm mai rapid produsele comandate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

evoMAG a reorganizat și activitatea de recepție a mărfii și de procesare a coletelor, organizând 3 locații de recepție și 3 locații de procesare a coletelor, concomitent cu creșterea numărului de angajați.

Cum va schimba pandemia Black Friday 2020

Totodată, schimbarea comportamentului de consum generat de pandemia de COVID-19, transformă și Black Friday-ul din 2020. Decizia de achiziție are loc mai rapid, consumatorii nu mai au nevoie de multe interacțiuni cu produsul înainte de a-l cumpăra și sunt mai obișnuiți cu cumpărăturile online. Totodată, așteptările acestora sunt mai mari – vor produsele cât mai repede și se așteaptă ca toată experiența de cumpărare să fie cât mai plăcută, iar procesul de comandă al produselor să se desfășoare rapid și fără erori.

„De BF 2020 ne așteptăm la mai multe sesiuni de achiziții ca în trecut, aceiași clienți alegând să cumpere de mai multe ori. Clienții știu că vor beneficia de cele mai bune prețuri, intră mai des pe site, descoperă pe parcurs produsele pe care le doresc și le cumpără cu mai mare lejeritate”, mai spune Mihai Pătrașcu, menționând că, în perioada de Black Friday, traficul pe evoMAG.ro va crește cu aproximativ 30%, la peste 2,6 milioane de sesiuni.

De asemenea, plata cu cardul va fi mai des folosită anul acesta de Black Friday față de anul trecut, estimarea fiind ca una din două comenzi să fie plătită online, cu cardul.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Inspectorii ANSVSA au pus sub sechestru sute de kilograme de produse alimentare

Inspectorii sanitari veterinari au controlat în ultima săptămână din luna aprilie peste 3.200 de unităţi…

23 de ore ago

SWIFT RESPONSE 24: Exerciţiu multinaţional cu 5.000 de militari, dintre care 2.000 de paraşutişti

România participă cu 2.300 de militari şi 220 de mijloace tehnice la un exerciţiu multinaţional…

23 de ore ago

Legea privind energia eoliană offshore va intra în vigoare în data de 30 mai

Legea privind energia eoliană offshore va intra în vigoare în data de 30 mai, a…

24 de ore ago

GHID. Cine poate beneficia de schema de ajutor de stat de 2,25 miliarde lei pentru investiţii în industrie

Ministerul Finanţelor a publicat Ghidul schemei de 2,25 miliarde lei pentru investiţii majore în industriile…

o zi ago

Klaus Iohannis a depus o cerere de pensionare

Catedra de profesor de Fizică a preşedintelui Klaus Iohannis de la Colegiul Naţional „Samuel von…

o zi ago

Cotaţiile la cacao s-au prăbuşit cu 27% în două zile

Cotaţiile futures la cacao s-au prăbuşit, pierzând până la 27% în doar două zile, iar…

o zi ago

Acest website folosește cookies