BusinessMark anunță organizarea evenimentului „Electric Drive”, ce va avea loc pe 17 mai 2017 la Hotel Radisson Blu, București. Scopul întâlnirii este de a aduce în atenția mediului de afaceri subiectul utilizării energiei electrice ca o alternativă la combustibilii conveționali și de a analiza în ce măsură mobilitatea electrică este o soluție de viitor pentru piața auto din România.
În cadrul întâlnirii se va discuta despre provocările fundamentale aduse de dezvoltarea mobilității electrice, progresul tehnologic și producția industrială a vehiculelor eco și a diferitelor componente specifice, depășirea barierelor existente la intrarea acestora pe piață și modurile prin care aceste acțiuni pot implica mai mult comunitatea în sine și nu doar utilizatorul individual.
„În mod clar societatea în care trăim este dependentă de mobilitate, dar de cele mai multe ori nu conștientizăm impactul negativ pe care îl avem, zi de zi, asupra mediului înconjurător. Este timpul ca România să privească cu grijă spre viitor și să ia în calcul utilizarea energiei electrice ca o alternativă la combustibilii convenționali. Pe această cale, venim în întâmpinarea autorităților și companiilor și creăm contextul potrivit pentru dezbatere.”, a declarat Andreea Păun, Managing Partner, BusinessMark.
Participanții prezenți au oportunitatea să se întâlnească cu următorii speakeri:
Evenimentul „Electric Drive” se adresează unui public diversificat: autorități, directori generali, financiari, de achiziții și administrativi, importatori, producători și dealeri auto, producători de componente și accesorii auto, fleet managerilor, dezvoltatori de soluții IT, consultanți și furnizori.
Forumul este organizat de BusinessMark alături de ALD Automotive, Groupe Renault România, E-MOBILITY, Champollion, Let’s Do It, România! și HOLOGRAMA 3D. Înscrierea la eveniment se face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies