15 specialiști în domeniul resurselor umane se vor întâlni cu liderii care coordonează departamentele de profil în prima ediție a conferinței „HR Business Strategist – Timișoara”, care va pune accent pe rolul responsabilului de HR în dezvoltarea strategiilor și pe modalitățile de consolidare a unor echipe puternice și eficiente.
BusinessMark anunță organizarea conferinței „HR Business Strategist”, ce va avea loc pe 30 martie 2017 la Hotel Timișoara, în orașul cu același nume. Cei mai buni specialiști în domeniu vor discuta despre aliniera filosofiei de HR la planificarea tacticilor de business ale organizației, dar și despre cum contribuie departamentul de resurse umane la atingerea unui nivel înalt de business performance.
Evenimentul abordează teme de interes precum: rolul coordonatorului de resurse umane la nivel de business strategy & development, result-centric leadership, career mapping for millennials, sharing economy, cultura organizațională ca factor diferențiator, career development & team management și altele.
„Ne bucurăm ca, la prima ediție HR Business Strategist organizată la Timișoara, să avem invitați speakeri cu viziuni și perspective diferite, ce conduc echipe de HR la nivel național și care vin să împărtășească din experiențele trăite cu alți specialiști în domeniu. Prin urmare, ne dorim să creăm o comunitate din ce în ce mai puternică și unită a liderilor de HR”, a declarat Ioana Marin, Event Project Manager, BusinessMark.
Participanții au oportunitatea să interacționeze cu următorii speakeri:
Prima sesiune:
A doua sesiune:
A treia sesiune:
Conferința „HR Business Strategist” se adresează specialiștilor și liderilor care coordonează departamentele de resurse umane: Directori Generali, HR Managers, HR Business Partners, General HR Specialists, Senior HR Consultants și antreprenorilor.
Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies