BusinessMark anunță organizarea celei de-a patra ediții a evenimentului „Fondurile Europene și Ajutoarele de stat 2014-2020”, ce va avea loc pe 17 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din București. Scopul întâlnirii este de a analiza și dezbate situația accesării fondurilor europene și a ajutoarelor de stat, a oportunităților și perspectivelor pentru perioada 2014-2020 alături de reprezentanți ai Guvernului și Ministerelor de resort, Autorităților de Management, companii mari și IMM-uri, experți, investitori, bănci și consultanți.
În cadrul evenimentului vom discuta despre soluțiile de creștere a ratei de absorbție a finanțărilor europene, impedimentele în accesare, dar și despre modalități de depășire a lor, soluții viabile de investiție.
„Știm că una dintre principalele constrângeri cu care se confruntă mediul de afaceri din România este accesul la finanțare, un aspect fundamental în dezvoltarea sectorului privat și a creșterii economice. Fondurile europene și schemele de ajutor de stat reprezintă surse de finanţare esenţiale pentru mediul de afaceri din România, iar creșterea gradului de absorbție este o miză importantă pentru economia românească. În acest sens, evenimentul pe care îl organizăm vine în întâmpinarea românilor, pe care îi aducem față în față cu autorități și reprezentanți cheie, care îi pot ghida în demersurile următoare”, a declarat Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Participanții au oportunitatea să interacționeze direct cu următorii invitați:
În 2017, evenimentul „Fondurile Europene și Ajutoarele de stat 2014-2020” este dedicat unui public țintă divers: IMM-uri, companii mari, autoritățile locale, investitori, agricultori, consultanți și bănci.
Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies