Orange România, afaceri în creștere până la 246 de milioane de euro în primul trimestru

Cristina Dobreanu 27/04/2017 | 13:52 Ştiri
Orange România, afaceri în creștere până la 246 de milioane de euro în primul trimestru

Compania Orange România, liderul pieței locale de telecom, a realizat în intervalul ianuarie-martie, o cifră de afaceri în valoare de 246,2 milioane de euro, în creștere cu 4.6% faţă de perioada similară a anului trecut.

„Creșterea a fost susținută de performanța serviciilor mobile, a vânzărilor de dispozitive mobile, precum și de evoluția serviciilor convergente. La 31 martie, Orange România oferea servicii mobile și fixe pentru 10.065.000 clienți, menținând aceeași tendință de creștere a numărului de abonați”, potrivit unui comunicat al companiei.

La 31 martie 2017, 2,4 milioane de clienți utilizau serviciile Orange 4G, dublu față de primul trimestru din 2016. Toate acestea au fost susținute de vânzările în creștere de smartphone-uri și de dispozitive conectate la smartphone (smartwatch-uri, brățări fitness, roboți, ochelari VR, Apple Airpods și căști cu asistent personal).

Serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra la finalul primelor trei luni din an 342.000 clienți, în creștere cu 16,4% față de aceeași perioadă din 2016. În 7 luni de la lansare, serviciile fixe Orange Home puteau fi accesate în peste 160 de orașe.

Serviciile fixe în bandă largă aveau la finalul primului trimestru din acest an, 112.000 abonați. Dintre aceștia, numărul utilizatorilor de servicii Orange Home Net prin fibră optică aproape s-a dublat față de trimestrul anterior, depășind 12.000.

„Vectorii de creștere pe care ne-am concentrat în aceste prime trei luni au fost rețeaua, dezvoltarea serviciilor fixe și intrarea pe zona serviciilor financiare”, a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer Orange România.

De altfel, tranzacțiile prin intermediul telefonului mobil au fost din ce în ce mai atractive pentru clienții Orange. Astfel, în urma lansării din luna noiembrie 2016 a serviciului de transfer de bani și plăți cu telefonul, 41.000 de clienți au ales Orange Money până la 31 martie 2017, pentru a transfera bani, a achita facturi și a efectua reîncărcări PrePay.

 


FOTO: Mediafax

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.