OLX Group, companie ce reunește cel mai mare site de anunțuri din România, OLX.ro, liderul pieței de anunțuri auto, Autovit.ro, precum și Storia.ro, platforma de anunțuri imobiliare, s-a relocat la începutul anului într-un spațiu de birouri din clădirea America House, în centrul Bucureștiului.
Spațiul de 900 metri pătrați găzduiește 65 de angajați, cu 40% mai mulți față de anul trecut, în nouă departamente precum marketing, vânzări, advertising, moderare și customer support sau financiar.
Noul sediu OLX Group vine în contextul creșterii accelerate ale companiei din ultimii doi ani. În 2016, compania a scos pe piață peste 25 de locuri de muncă, dintre care 15 au acoperit arii noi de specializare. Pentru perioada de început a anului 2017, OLX Group își propune să recruteze șase specialiști noi pentru toate cele trei branduri.
CITEȘTE ȘI: Oradea, cel mai sigur oraș din România
Conceptul noului spațiu a OLX Group a fost realizat de COS, lider în servicii de design, relocare și mobilier pentru spații de birouri, și a vizat armonizarea brandurilor OLX Group într-un mediu profesional care să reflecte trăsăturile echipei: deschis, colaborativ și prietenos.
Proiectul de amenajare a pus accent pe facilitarea colaborării dintre colegi, prin crearea de locuri de întâlnire formale și informale, dar și pe organizarea unor zone de relaxare, precum sala de jocuri, în care membrii echipei OLX Group să se poată detașa, chiar și pentru câteva minute, de activitatea de la birou.
„Având în vedere creșterea de anul trecut, biroul anterior devenise neîncăpător și am folosit această oportunitate pentru a construi de la zero un spațiu în care să ne simțim ca acasă și care să permită extinderea activității în viitor. Am ales ca zonă centrul Bucureștiului, întrucât este ușor accesibil, atât pentru majoritatea colegilor, cât și pentru colaboratorii noștri externi.”, menționează Victor Preda, HR Manager OLX Group România.
CITEȘTE ȘI: Locuințele cumpărate prin Prima Casă „consumă” între 20% și 46% din salariul mediu net al unui român
Planurile pentru următorul an se concentrează pe consolidarea și dezvoltarea echipei, atât prin programe de training susținute de parteneri externi, cât și prin accesul la platforme online de cursuri ale grupului.
La nivel internațional, grupul OLX este prezent în 48 de țări și are peste 4.000 de angajați.
OLX România, parte a OLX Group, este liderul pieței locale de anunțuri generaliste, cu peste 3,5 de anunțuri active și o medie lunară de peste 10 milioane de vizitatori, potrivit SATI. Astfel, este oferită românilor posibilitatea de a vinde și cumpăra produse și servicii variate. Pe OLX se găsește o gamă largă de categorii printre care electronice și electrocasnice, mașini, proprietăți imobiliare, obiecte de vestimentație sau pentru casă și grădină.
Sectorul de e-commerce din România este evaluat la aproximativ 7 miliarde de euro pentru finalul…
Ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că programul Start Up Nation, va beneficia din…
Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a declarat vineri că rezultatele investigaţiei sectoriale privind sectorul bancar…
Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…
Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…
Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…
Acest website folosește cookies