După furtunile care au făcut ravagii în partea de est și nord-est a țării, în urmă cu zece zile, Groupama Asigurări a anunțat că a achitat în avans suma de 240.000 de lei pentru daune produse unor companii din Maramureș și suma de 790.000 de lei pentru mai bine de 60% din clienții persoane fizice ai respectivelor companii.
Groupama Asigurări a plătit un avans de 240.000 lei dintr-o daună estimată la 2,4 milioane de lei companiilor Sofa Works, Euroconfil şi Taparo din Târgu Lăpuș, județul Maramureș, care au fost afectate de furtunile de la mijlocul acestei luni. Avarii au fost atât la nivelul clădirilor (acoperişuri, pereți), cât şi la utilaje și stocul de marfă.
„Respectând angajamentul de a asigura continuitate clienţilor săi, Groupama Asigurări a decis plata ȋn avans, la 4 zile de la avizarea daunei, astfel ȋncât companiile să poată procura materia primă şi să ȋşi continue activitatea de producţie”, se arată în comunicatul emis de compania de asigurări.
Această decizie este „ȋn linie cu măsurile de plată ȋn avans pentru clienţii persoane fizice afectaţi de aceleaşi catastrofe naturale”, a declarat François Coste, directorul general al Groupama Asigurări.
Totodată, până în prezent, Groupama Asigurări a achitat ȋn avans și suma de 790.000 lei pentru peste 60% din clienții persoane fizice ai companiilor care au suferit pagube și urmează ca, până la sfârşitul acestei săptămâni, să facă plăţi pentru toţi clienţii afectaţi de evenimentele meteorologice extreme.
„2000 de lei au fost astfel plătiți clienţilor, anticipând realizarea dosarului complet de daună, urmând ca la finalizarea acestuia plata să fie completată, acolo unde va fi cazul”, se mai arată în comunicatul Groupama.
Groupama Asigurări are aproape 1,1 milioane de clienţi individuali şi 67.000 de companii și face parte dintr-un grup internaţional de asigurări şi servicii financiare, cu 32.600 de angajaţi care deservesc 13 milioane de clienţi la nivel global.
FOTO: Mediafax
Biroul Electoral Central a stabilit, luni, prin tragere la sorţi, ordinea de pe buletinele de…
Garanti BBVA lansează chatbot-ul de ultimă generație, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și…
Glovo a realizat o analiză privind cele mai comandate produse de către români pentru masa…
Anul acesta, Lidl România le oferă angajaților din cele peste 350 de magazine două zile…
Într-un context economic în care antreprenoriatul românesc cunoaște o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Ștefan…
Peste 15.000 de locuințe din România au fost certificate drept „Green Homes” sau au obținut…
Acest website folosește cookies