Numărul total de utilizatori ai Vodafone a ajuns în perioada aprilie-iunie la aproape 9,6 milioane

Cristina Dobreanu 21/07/2017 | 10:37 Ştiri
Numărul total de utilizatori ai Vodafone a ajuns în perioada aprilie-iunie la aproape 9,6 milioane

Operatorul telecom Vodafone România a înregistrat un număr total de 9,57 de milioane de clienți (servicii mobile, servicii de voce și Internet of Things) în perioada aprilie-iunie 2017, ceea ce reprezintă o creștere cu peste 420.000 de utilizatori față de perioada similară a anului trecut.

Din numărul total de clienți, aproape 8,9 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

Veniturile din servicii aferente trimestrului încheiat la 30 iunie 2017 au atins 178,6 milioane de euro, în creștere cu 2,9% față de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.

La 30 iunie 2017, abonații serviciilor mobile reprezentau 41% din baza totală de clienți ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%. Ponderea segmentului de utilizatori ai serviciilor pre-plătite în baza totală de clienți ai serviciilor mobile a crescut cu 0,3 puncte procentuale față de trimestrul anterior.

CITEȘTE ȘI: Vodafone aduce din Congo un nou şef pentru România

Consumul de date mobile a crescut cu 102% în trimestrul încheiat la 30 iunie 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc. Compania-mamă are divizii în 26 de țări, 49 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 17 țări. La 30 iunie 2017, Vodafone Group avea 523,5 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 18,5 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix.

 


FOTO: Mediafax

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.