Ştiri

Noul proprietar al lanțului de bricolaj Praktiker închide trei magazine în România

Retailerul de bricolaj Brico Depôt România, parte a grupului britanic Kingfisher plc, va închide până la sfârșitul lunii mai trei magazine Praktiker, rețea pe care a achiziționat-o anul trecut.

Astfel, magazinele Praktiker din Bacău, Ploiești și Focșani urmează să fie închise, după ce anul trecut britanicii au pus lacătul și pe unitatea din Voluntari. Astfel, lanțul de bricolaj cumpărat de Brico Depôt va mai rămâne cu 23 de unități la nivel național. La acestea se adaugă cele 15 magazine existente Brico Depôt.

Reprezentanții Brico Depôt spun că închiderile vin în contextul ”optimizării proceselor companiei pentru a obține o creștere a eficienței în viitor”. „Înțelegem impactul pe care această decizie îl are asupra colegilor noștri și le oferim sprijin în găsirea altor oportunități de angajare pe piața locală, dar și posibilitatea de a lucra în alte magazine Praktiker sau Brico Depôt”, a spus Adela Smeu, CEO al Brico Depôt România.

”Obiectivul nostru este ca, pe termen mediu, să facem oferta noastră disponibilă oricărui client din România, indiferent unde locuiește, atât prin rețeaua de magazine fizice, cât și printr-o platformă de vânzări online”, a mai spus Adela Smeu.

Brico Depôt România a cumpărat lanțul Praktiker de la omul de afaceri de origine turcă Omer Susli, care la rândul său îl preluase în 2014 de la grupul german Praktiker.

Kingfisher spunea în vara anului trecut că va transforma unitățile preluate de la familia Susli în magazine Brico Depôt, acesta fiind cel de-al doilea proces de rebranding pe care britanicii îl vor derula pe plan local, după ce în 2013 au achiziționat cele 15 magazine Bricostore de la familia franceză Bresson și le-au pus sigla Brico Depôt.

Piața de bricolaj, unde lider detașat este jucătorul românesc Dedeman, a fost estimată la 1,9 miliarde de euro în 2016 de către compania de cercetare InterBiz. În domeniu mai activează jucători precum Hornbach sau Leroy Merlin.


Sursă foto: Praktiker

Andreea Neferu

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.

Recent Posts

STUDIU. Comerţul online din România va crește în 2024 cu aproximativ 10%

Sectorul de e-commerce din România este evaluat la aproximativ 7 miliarde de euro pentru finalul…

2 zile ago

Ministerul Economiei crește plafonul finanțării nerambursabile în cadrul programului Start Up Nation

Ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că programul Start Up Nation, va beneficia din…

2 zile ago

Consiliul Concurenței dă verdictul privind evoluţia sectorului bancar

Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a declarat vineri că rezultatele investigaţiei sectoriale privind sectorul bancar…

2 zile ago

Lazea (BNR): Cei care solicită noi facilităţi fiscale, salarii, ştiind bine că anul viitor va urma o corecţie, la ce se aşteaptă?

Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…

2 zile ago

Meta Platforms, sub lupa anchetatorilor UE pentru conţinutul online

Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…

2 zile ago

Undă verde pentru referendumul de aderare a Republicii Moldova la UE

Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…

2 zile ago

Acest website folosește cookies