Ştiri

Notino anunță trei săptămâni de Black Friday

Notino, unul dintre cei mai mari retaileri online de parfumuri și cosmetice, începe campania de Black Friday luni, 8 noiembrie. Timp de trei săptămâni, retailerul online va avea oferte și reduceri atât în magazinul online și cel fizic, cât și pe aplicația mobilă

Black Friday este cel mai mare și mai aglomerat eveniment de cumpărături al anului la nivel mondial și marchează începutul sezonului de cumpărături de Crăciun. Anul trecut, în România, Notino a avut de Black Friday o creștere de 263% a comenzilor zilnice față de media anuală.

Notino pregătește oferte la produse precum MAC Cosmetics, NYX, skin care: Clarins, Clinique, KORIKA și parfumuri de la Atelier Cologne, Yves Saint Laurent.

„Ca de obicei, și în acest an, retailerul oferă clienților săi suficient timp pentru a se bucura de Black Friday și demarează cea mai așteptată campanie de reduceri a anului pe 8 noiembrie, cu reduceri de până la 40% la brandurile populare. Mai mult, clienții trebuie să fie pregătiți să își mute produsele preferate din wishlist în coșul de cumpărături, pentru că va urma încă o săptămână de reduceri de 15% la întreaga categorie de cosmetice: skin care, make-up, body care, hair care, urmată de o săptămână întreagă cu transport gratuit, până pe 28 noiembrie, trei săptămâni de oferte uimitoare”, transmite compania.

În sezonul de Black Friday de anul trecut, Notino a înregistrat 140.000 de comenzi într-o singură zi, un record pentru retailer. În România, golden hour, ora în care au fost plasate cele mai multe comenzi, a fost dimineața, în intervalul 10:00 – 11:00, când s-au vândut aproximativ 155 de produse pe minut, ceea ce înseamnă că 2,58 produse au fost vândute în fiecare secundă a acelei ore.

Top 3 cele mai populare categorii de cumpărături au fost: make-up, parfumuri și îngrijirea părului, produsele preferate fiind fondurile de ten, parfumurile de femei și șampoanele.

Pe lângă reduceri, retailerul de beauty oferă și o serie de beneficii, precum 90 de zile pentru retururi, aceleași prețuri în magazinele fizice ca pe website și livrare gratuită pentru comenzile de peste 250 RON.

Andrei Dumitru

Recent Posts

STUDIU. Comerţul online din România va crește în 2024 cu aproximativ 10%

Sectorul de e-commerce din România este evaluat la aproximativ 7 miliarde de euro pentru finalul…

20 de ore ago

Ministerul Economiei crește plafonul finanțării nerambursabile în cadrul programului Start Up Nation

Ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că programul Start Up Nation, va beneficia din…

21 de ore ago

Consiliul Concurenței dă verdictul privind evoluţia sectorului bancar

Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a declarat vineri că rezultatele investigaţiei sectoriale privind sectorul bancar…

21 de ore ago

Lazea (BNR): Cei care solicită noi facilităţi fiscale, salarii, ştiind bine că anul viitor va urma o corecţie, la ce se aşteaptă?

Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…

o zi ago

Meta Platforms, sub lupa anchetatorilor UE pentru conţinutul online

Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…

o zi ago

Undă verde pentru referendumul de aderare a Republicii Moldova la UE

Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…

2 zile ago

Acest website folosește cookies