Noi chiriași pentru mallul Sun Plaza, vizitat de 14 milioane de oameni anual. Forever 21, Lego și Pepco, printre numele noi
Dezvoltatorul austriac S Immo va încheia săptămâna viitoare faza a doua a procesului de reconfigurare a centrului comercial Sun Plaza din sudul Bucureștiului, care va include 5.500 de metri pătrați și 25 de noi magazine, printre care Lego, Forever 21, Pepco sau Pandora. Reconfigurarea mallului, o investiție totală de 30 de milioane de euro, se va încheia în martie anul viitor, când și cea de-a treia fază de trasformare a centrului comercial va fi gata.
”Lucrurile se schimbă rapid și trebuie să fii mereu la zi pentru a-i atrage în continuare pe consumatori. Avem 13,8 milioane de vizitatori pe an în cadrul Sun Plaza, iar procesul de reconfigurare, ce se va încheia anul viitor, ne va ajuta să creștem această cifră”, a spus pentru NewMoney Friedrich Wachernig, membru al consiliului de administrație în cadrul S Immo.
Procesul de reconfigurare a centrului comercial Sun Plaza a demarat în primul trimestru al anului 2016 și va fi finalizat în primul trimestru al anului 2018. Aceste lucrări vor aduce o suprafață nouă de 11.000 de metri pătrați, ce va îngloba circa 40 de noi magazine. Pe lângă cei 11.000 de metri pătrați, alți 9.000 de metri pătrați din suprafața existentă a centrului comercial vor fi renovați în cadrul procesului de remodelare.
Printre noii chiriași ce au deschise magazine după finalizarea primei faze a reconfigurării mallului din cartierul Berceni se numără Altex, Terranova, O Bag și Autograf.
Mallul Sun Plaza are o rată de ocupare de 100%, iar 90% din spațiul ce urmează a fi deschis în 2018 este deja pre-închiriat.
S Immo mai are în lucru în România o clădire de birouri în zona Pieței Victoria din Capitală, The Mark, dar deține și hotelul de cinci stele Novotel de pe Calea Victoriei.
Sursă foto: S Immo