Cea mai nouă producție Netflix îți arată de ce comedia romantică nu a murit

Oana Borviz 13/08/2018 | 14:23 Timp Liber
Cea mai nouă producție Netflix îți arată de ce comedia romantică nu a murit

Comedia romantică nu a murit! O demonstrează cea mai nouă producție Netflix, care ne amintește, printr-o poveste dulce-amuzantă, că delicatețea gesturilor și a privirilor poate face sufletele să zboare. Departe, departe.

Acest articol a apărut în numărul 45 (23 iulie – 5 august) al revistei NewMoney

„Poveștile de dragoste din comediile romantice de la Hollywood au fost întotdeauna unele furtunoase, marcate de plusuri și minusuri, dar genul a găsit un nou campion entuziast în Netflix“, scriu cei de la Indie Wire lăudând producțiile originale în materie de comedie ale gigantului streaming. „A Christmas Prince“ și „The Kissing Booth“ au fost rom-com-uri (comedii romantice) lan­sate cu succes de Netflix în 2017 și 2018, iar acum „Set It Up“ le calcă pe urme.

Cu un scenariu frumos împachetat de Katie Silberman și regia semnată de Claire Scanlon, această comedie ado­rabilă ne amintește cât de înălțătoare poate fi iubirea, indiferent de contextul în care aceasta prinde viață.

La mâna lui Cupidon. Dacă ați văzut filmul „The Devil Wears Prada“, cu Anne Hathaway și Meryl Streep, atunci veți recunoaște multe elemente comune privind relațiile dintre șefi și subalterni din mediul corporatist, ambițiile care-i fac pe oameni să îndure aproape orice, renunțările care le aduc, în cele din urmă, liniștea. Harper și Charlie (aduși la viață de fermecătorii Zoey Deutch și Glen Powell) sunt doi asistenți zeloși care-și slujesc șefii ca niște sclavi, mun­cind de dimineața până seara în birourile adăpostite de niște zgârie-nori impunători.

Articol vizibil în întregime doar pe bază de abonament.

← Close