În ciuda criticilor legate de aşa-zisă taxă de sharing şi, uneori, de calitatea conţinutului original, Netflix continuă să-şi crească atât numărul de abonaţi, cât şi veniturile.
În ultimul trimestru fiscal al anului trecut, Netflix a câştigat 8,83 de miliarde de dolari, cu 12,5% mai mult decât în urmă cu un an şi peste estimările de 8,71 de miliarde de dolari.
Venitul net al companiei a făcut un progres masiv, de la 55,3 milioane de dolari în urmă cu un an, la 937,8 milioane de dolari în ultimul trimestru. În aceeaşi perioadă, venitul net per acţiune a crescut de la 12 cenţi la 2,11 dolari.
Veniturile şi profiturile Netflix au crescut simultan cu numărul de abonaţi. Au fost adăugaţi 13,1 milioane de noi abonaţi, în creştere cu 12,8%.
Acum, Netflix are 260,3 milioane de abonaţi, peste aşteptările analiştilor, care estimau 256 de milioane de abonaţi.
Recent, Netflix a anunţat că va renunţa definitiv la abonamentul Basic în ţările în care este disponibilă versiunea cu reclame, utilizatorii fiind forţaţi să aleagă între varianta cu reclame şi un abonament Premium mai scump.
MAGGI lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei…
În contextul discuțiilor investitorilor despre evoluția standardului emergent al tokenului BRC-20 pe rețeaua Bitcoin, se…
Bolt lansează și în Brașov serviciul Bolt Food prin intermediul căreia utilizatorii pot comanda mâncare…
Pentru a menține pachetele salariale la un nivel competitiv, angajatorii se află într-o continuă explorare…
A început Superbet Rapid & Blitz Varșovia, prima etapă a ediției 2024 a Grand Chess…
Biroul Electoral Central informează că vineri începe campania electorală pentru alegerile din data de 9…
Acest website folosește cookies