Ştiri

NEPI pune la bătaie 20 de milioane de euro pentru extinderea galeriei comerciale din Sibiu

NEPI, unul dintre cei mai activi jucători de pe piața locală imobiliară, va investi 20 de milioane de euro în modernizarea și extinderea galeriei comerciale Shopping City Sibiu, proprietate pe care a cumpărat-o anul acesta în urma unei tranzacții de 100 de milioane de euro.

Galeria comercială va fi reconfigurată prin construirea unui nou nivel, ce va avea 11.000 de metri pătrați și va include 50 de noi spații de cumpărături și o nouă zonă de divertisment și food court. În total, Shopping City Sibiu va avea la finalul procesului de extindere și modernizare o suprafață de 90.000 de metri pătrați.

„Prin Shopping City Sibiu continuăm strategia NEPI de a crește valoarea proprietăților de retail pe care le deținem”, a declarat Adina Ciobanu, asset manager în cadrul NEPI.

Anul acesta, NEPI a cumpărat Shopping City Sibiu de la Argo Group, într-o tranzacție de 100 de milioane de euro. Parcul comercial are ancore precum Auchan, Carrefour, Mobexpert, Altex, Decathlon sau H&M.

NEPI este unul dintre cei mai activi jucători imobiliari de pe piața locală, securizându-și în portofoliu proprietăți din orașe mari, dar și din orașe de talie mijlocie. Anul acesta, compania a finalizat proiecte de parcuri comerciale la Timișoara, Constanța și Piatra-Neamț, dar planurile includ construcțua unor noi centre comerciale și la Galați și Râmnicu Vâlcea.

NEPI este listat la Bursa de la București și la cea din Johannesburg, având în portofoliu active precum clădirile de birouri Floreasca Business Park și The LakeView din București sau centrele comerciale Mega Mall și Promenada din Capitală. Compania avea la finalul lunii septembrie active totale de 2,4 miliarde de euro. NEPI are în prezent o capitalizare de peste 15 miliarde de lei, potrivit informațiilor de la Bursa din București.

Andreea Neferu

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.

Recent Posts

Dogwifhat s-a prăbușit. O nouă monedă meme strânge 300.000 USD în prevânzare (P)

Dogwifhat (WIF), moneda meme care continuă să stârnească un val de conversații în comunitatea crypto,…

3 ore ago

Din 13 mai, o nouã ediţie Tezaur: dobânzi neimpozabile de pânã la 6,85% pe an la titlurile de stat

Românii pot investi, începând de luni, 13 mai, în titlurile de stat TEZAUR, cu maturitãţi…

3 ore ago

Peste 300 de tone de peşte şi produse din peşte au fost verificate de ANPC, iar la 71 de tone au fost găsite nereguli

Peste 300 de tone de peşte şi produse din peşte au fost verificate de comisarii…

5 ore ago

Grupul Mol a înregistrat un profit de 382 de milioane de dolari, în scădere cu 29%

Grupul Mol a înregistrat în primul trimestru un profit înainte de impozitare de 382 milioane…

5 ore ago

Freshful by eMAG: peste 123.000 de ouă și 4.600 de cozonaci și pască au fost comandate anul acesta de Paște

Pregătirile pentru Paște au fost făcute online, iar Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online,…

6 ore ago

„Străzi deschise – Promenadă urbană”: Strada Pajurei din Sectorul 1 va fi deschisă pietonilor în weekendul 11-12 mai

Strada Pajurei, între strada Presei şi strada Făurei, va fi liberă de maşini şi deschisă…

6 ore ago

Acest website folosește cookies